LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Aποστολή

Aποστολή
FZ6 σε απλή και GTI έκδοση
Οδηγώντας: Δαβίδ και Γολιάθ
Διαβάστηκε από 61084 αναγνώστες
Μια entry level μοτοσικλέτα με περιφερειακό εξοπλισμό που υπερκαλύπτει τις δυνατότητες του κινητήρα.
Αν και αρχικά θεωρήσαμε πως τα δύο μοντέλα των Fazer δεν θα διέθεταν διαφορετικό χαρακτήρα πέρα από την ‘’εξασθενημένη’’ απόδοση του απλού μοντέλου, κατάφεραν να μας αλλάξουν γνώμη. Το μοντέλο με τους 78 ίππους και μόνο με την διαφοροποιημένη απόδοση του παρουσιάζει ένα διαφορετικό προφίλ. Φιλικό και αγχολυτικό θα ικανοποιήσει στην γενική χρήση. Μεγάλη έκπληξη έκανε η γυμνή έκδοση, FZ6 με τους 78 ίππους. Η θέση οδήγησης και τα ελαστικά της Brigeston αποτέλεσαν ένα αχτύπητο συνδυασμό στους κλειστούς ,‘’φιδίσιους’,’ ορεινούς, δρόμους της Αλμερίας. Η πιο πλούσια απόδοση στις χαμηλομεσαίες σ.α.λ. και η γραμμικότερη παροχή της δύναμης επιτρέπουν στον οδηγό να οδηγεί περισσότερο προσηλωμένος στο δρόμο από ότι στις στροφές του κινητήρα, την σχέση στο κιβώτιο και το άνοιγμα του γκαζιού. Το S2 αν και σε μια πιο σύντομη επαφή μαζί του, σε σχέση με την έκδοση με τους 78 ίππους, δείχνει τις ομοιότητες με το περσινό μοντέλο. Η υπεροχή δύναμης στις υψηλές σ.α.λ. είναι εμφανέστατη κάτι που θα εκτιμηθεί στην εθνική. Συνολικά και τα δύο μοντέλα διατηρούν τα φιλικά χαρακτηριστικά, σε βαθμό που δεν επιβαρύνουν την οδική τους συμπεριφορά, μόλις πιεστούν. Συνεπώς όλα τα χαρακτηριστικά που έκανα το Fazer τόσο δημοφιλή διατηρούνται στην έκδοση των 98 ίππων και διευρύνονται με την έκδοση των 78 ίππων.

 
 Aποστολή Ισπανία
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική: Ευνοούμενο το S2
Κινητήρας: 78 ή 98 χμ… 78 και 98!
Πλαίσιο - ψαλίδι: Το εξάγωνο στο ‘’πλευρό’’ του S2
Αναρτήσεις: Sport 2 προσανατολισμοί
Φρένα: Μονομπλόκ δαγκάνες για κάθε μέρα!
Εργονομία: Αντίφαση
Οδηγώντας: Δαβίδ και Γολιάθ
Συμπέρασμα: Κράμερ εναντίον κράμερ


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ