net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Συγκριτικό Test

Συγκριτικό Test
Μια καρδιά για τρεις!
Αναρτήσεις
Διαβάστηκε από 52160 αναγνώστες
Διαφορά φιλοσοφίας
Ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Sachs κοσμεί το Mulhacen.
Τα πράγματα στον τομέα των αναρτήσεων είναι διακριτά. Για ασφάλτινη χρήση το Mulhacen είναι καλύτερο, λόγω των ποιοτικότερων, πιο σφιχτών και κοντών αναρτήσεων. Το αντεστραμμένο μπροστινό διαμέτρου 43 χιλ. και διαδρομής 120 χιλ. είναι όσο σκληρό χρειάζεται για να απορροφά τις ανωμαλίες και να πληροφορεί σωστά, χωρίς να τερματίζει. Εξαιρετική είναι και η λειτουργία του ρυθμιζόμενου (προφόρτιση, απόσβεση επαναφοράς) αμορτισέρ της Sachs, το οποίο εδράζει σε μοχλικό μηχανισμό και έχει διαδρομή 120 χιλ. Όταν όμως η άσφαλτος τελειώσει και έρθει το χώμα, τα δεδομένα αλλάζουν. Οι αναρτήσεις του XT με τις μεγάλες διαδρομές (225 /200 χιλ. μπροστά/πίσω) αποκτούν το πλεονέκτημα. Το τηλεσκοπικό πιρούνι με διάμετρο 43 χιλ. κάνει πολύ καλή δουλειά, “καταπίνοντας” κάθε εμπόδιο, ενώ σε εξίσου καλά επίπεδα κυμαίνεται η λειτουργία του σφιχτού αμορτισέρ με μοχλικό, παρότι είναι το μόνο του συγκριτικού που δε ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση επαναφοράς (μόνο προφόρτιση). Το Trail από την πλευρά του αποτελεί μία ενδιάμεση λύση, προσφέροντας ευρύτερο πεδίο χρήσης. Με διαδρομή 170 χιλ. μπροστά και πίσω (τηλεσκοπικό πιρούνι 45 χιλ./ αμορτισέρ με μοχλικό και ρυθμίσεις προφόρτισης, απόσβεσης επαναφοράς) οι αναρτήσεις είναι σφιχτά ρυθμισμένες (όχι βέβαια όσο του ΧΤ) και θα τα καταφέρουν καλά τόσο στο χώμα, όσο και στην άσφαλτο, χωρίς μάλιστα να εμφανίζουν νευρική συμπεριφορά και ασάφειες όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα.

 
 Συγκριτικό Aprilia Trail Vs Derbi Mulhacen Vs Yamaha XT 660R
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οι παλιοί…
…και ο νέος
Σχεδίαση
Κινητήρας
Φρένα
Αναρτήσεις
Θέση οδήγησης
Θέση συνεπιβάτη
Οδηγώντας
Στο χώμα
Στην πόλη
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ