net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Συγκριτικό Test

Συγκριτικό Test
Μια καρδιά για τρεις!
Φρένα
Διαβάστηκε από 52156 αναγνώστες
Χωρίς αντίπαλο το Mulhacen
Εντυπωσιακό το μπροστινό φρένο του Mulhacen (δεξιά) τόσο σε εμφάνιση με το δίσκο μαργαρίτα και την ακτινική δαγκάνα, όσο και σε λειτουργία.
Το Mulhacen δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης της κυριαρχίας του σε αυτόν τον τομέα, αν και υπάρχει μία μικρή ένσταση, καθώς το σύστημα είναι καθαρά για ασφάλτινη χρήση, “αδιαφορώντας” για τις επιδόσεις στο χωμάτινο τερέν. Το μπροστινό δισκόφρενο 320 χιλ. με την ακτινική τετραέμβολη δαγκάνα της Brembo και την ακτινική τρόμπα είναι άριστο τόσο σε δύναμη, όσο και σε αίσθηση. Προσοχή θα απαιτήσει στο χώμα (θέλει απαλές κινήσεις), αλλά και μέσα στην πόλη από αναβάτες μικρής εμπειρίας, καθώς η δύναμή του είναι τόση που χρειάζεται σύνεση για να τη διαχειριστείς σωστά. Το πίσω φρένο (δίσκος 245 χιλ. με δαγκάνα ενός εμβόλου) λειτουργεί ικανοποιητικά, αλλά περνά σε δεύτερη μοίρα. Το Trail σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να δώσει τη μάχη για την 1η θέση (μην ξεχνάτε και τον πιο χωμάτινο χαρακτήρα σε σχέση με το Mulhacen), αλλά στα σημεία υπερτερεί του XT. Τυπικό επιβραδυντικό πακέτο για το ιταλικό σύνολο, με 300άρη δίσκο μπροστά και δαγκάνα δύο εμβόλων και 240 χιλ. πίσω με μονοέμβολη δαγκάνα. Θα κάνει την δουλειά του, χωρίς όμως να ξηλώσει την άσφαλτο. Σε σχέση με το ΧΤ έχει λίγη παραπάνω δύναμη, αλλά αρκετά καλύτερη αίσθηση. Από το μοντέλο της Yamaha λείπει το αρχικό “δάγκωμα” και αυτό ίσως προκαλέσει μικρή ανασφάλεια επιβραδύνοντας από τριψήφιες ενδείξεις. H λειτουργία του συστήματος (δίσκος 298 χιλ. διέμβολη δαγκάνα μπροστά, 245 χιλ. μονέμβολη πίσω) είναι μαλακή και θα αποδειχθεί ιδιαιτέρως πρακτική στο χώμα, αλλά και φιλική στην πόλη για το μέσο αναβάτη.

 
 Συγκριτικό Aprilia Trail Vs Derbi Mulhacen Vs Yamaha XT 660R
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οι παλιοί…
…και ο νέος
Σχεδίαση
Κινητήρας
Φρένα
Αναρτήσεις
Θέση οδήγησης
Θέση συνεπιβάτη
Οδηγώντας
Στο χώμα
Στην πόλη
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ