Συνολικά αναβαθμισμένο παρουσιάζεται το Hayabusa 2008, με στόχο να θέσει και πάλι τα standard στην κατηγορία του. Με νέο κινητήρα, ο οποίος αγγίζει τα 1.340 κ.εκ. και είναι το μεγαλύτερο sport σύνολο που έχει κατασκευάσει ποτέ η Suzuki, αναβαθμίσεις σε πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα και νέες πινελιές στον αισθητικό τομέα έρχεται να συντηρήσει και να προάγει το μύθο του προκατόχου του.
Πώς είναι από κοντά: Άκρως εντυπωσιακό! Καταφέρνει να δείχνει φρέσκο σχεδιαστικά, χωρίς να χάνει την ιδιαίτερη και μοναδική αισθητική του προκατόχου του.
Hot spot:
Αύξηση χωρητικότητας στα 1.340 κ.εκ.
Υψηλότερες επιδόσεις
Ρυθμιζόμενη χαρτογράφηση με τρεις επιλογές
Τετραέμβολες ακτινικές δαγκάνες
Σταμπιλιζατέρ τιμονιού
Μονόδρομος συμπλέκτης
Ultimate sport
Συνολικά αναβαθμισμένο παρουσιάζεται το Hayabusa 2008, με στόχο να θέσει και πάλι τα standard στην κατηγορία του. Με νέο κινητήρα, ο οποίος αγγίζει τα 1.340 κ.εκ. και είναι το μεγαλύτερο sport σύνολο που έχει κατασκευάσει ποτέ η Suzuki, αναβαθμίσεις σε πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα και νέες πινελιές στον αισθητικό τομέα έρχεται να συντηρήσει και να προάγει το μύθο του προκατόχου του.
Πώς είναι από κοντά: Άκρως εντυπωσιακό! Καταφέρνει να δείχνει φρέσκο σχεδιαστικά, χωρίς να χάνει την ιδιαίτερη και μοναδική αισθητική του προκατόχου του.
Hot spot:
Αύξηση χωρητικότητας στα 1.340 κ.εκ.
Υψηλότερες επιδόσεις
Ρυθμιζόμενη χαρτογράφηση με τρεις επιλογές
Τετραέμβολες ακτινικές δαγκάνες
Σταμπιλιζατέρ τιμονιού
Μονόδρομος συμπλέκτης
Αισθητική: Φρεσκάρισμα σε βάθος
Αμέτρητες ώρες σε αεροδυναμική σήραγγα σπατάλησαν οι σχεδιαστές της Suzuki για να επιτύχουν αυτό το αποτέλεσμα
Η βασική σχεδιαστική φόρμα μπορεί να μην άλλαξε, ωστόσο οι αλλαγές στον αισθητικό τομέα είναι εκτεταμένες. Επιθετικό και “άγριο”, η εικόνα του Hayabusa είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένη με τις δυνατότητες και τις επιδόσεις του. Το επανασχεδιασμένο φέρινγκ είναι συνολικά λίγο πιο πλατύ, πιο περίτεχνο σε σχεδίαση και σαφώς πιο επιθετικό. Πιο έντονες είναι οι αλλαγές στην ουρά, όπου δεσπόζουν τα δύο φουσκωμένα “πτερύγια”, ενώ το σχεδόν κάθετο τελείωμα αυτής μπορεί να ξενίζει, αλλά στο μάτι δείχνει πολύ όμορφα.
Πλαίσιο/αναρτήσεις: Επί της ουσίας ίδια
Το διπλό, αλουμινένιο πλαίσιο είχε αποδείξει την αξία του στο προηγούμενο μοντέλο και δεν είχε ανάγκη σημαντικών βελτιώσεων και για το 2008 είναι ελάχιστα πιο ελαφρύ. Επανασχεδιασμένο, όμως, είναι το ψαλίδι αυξάνοντας κατά 10% τη στρεπτική του ακαμψία, αλλά και το υποπλαίσιο, το οποίο είναι κατασκευασμένο από ατσάλι ώστε να βελτιώσει την αντοχή του, χαμηλώνοντας παράλληλα κατά 17 χιλ. το ύψος της σέλας του συνεπιβάτη. Περνώντας στις αναρτήσεις, το σύστημα δεν περιλαμβάνει δομικές αλλαγές. Το ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια 43 χιλ. φέρει ειδική επίστρωση για μείωση της τριβής και βελτιωμένη αντίδραση σε μικρές ανωμαλίες του οδοστρώματος. Είναι πλήρως ρυθμιζόμενο (προφόρτιση, απόσβεση συμπίεσης, απόσβεση επαναφοράς) και παρέχει διαδρομή 120 χιλ.. Στο πίσω μέρος απαντάται πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με μοχλικό μηχανισμό και διαδρομή 140 χιλ.
Φρένα: Νέα προσέγγιση
Λίγες, αλλά σημαντικές αλλαγές ενσωματώνει το σύστημα πέδησης. Οι δοκιμασμένες τετραέμβολες ακτινικές δαγκάνες της Tokico βρίσκουν θέση στο μπροστινό τροχό αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα του μπροστινού φρένου και επιτρέποντας τη μείωση της διαμέτρου των πλευστών δίσκων στα 310 χιλ. (από 320) και την παράλληλη αύξηση του πάχους τους στα 5,5 χιλ. (από 5). Η κίνηση αυτή έχει άμεσο αντίκτυπο τη μείωση του μη αναρτώμενου βάρους, βοηθώντας στην καλύτερη λειτουργία του πιρουνιού. Στον πίσω τροχό επεμβαίνει μονοπίστονη δαγκάνα Tokico σε συνεργασία με δισκόφρενο διαμέτρου 260 χιλ. και πάχους 5,5 χιλ (αύξηση διαμέτρου 20 χιλ. και πάχους 0.5 χιλ. σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο).