net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
O Μεγάλος Αδελφός!
Κινητήρας: Με streeτάδικες ρίζες
Διαβάστηκε από 71363 αναγνώστες
Κινητήρας: Με streeτάδικες ρίζες
Το μοτέρ του F800 GS προέρχεται από τα street μοντέλα της βαυαρικής εταιρίας και δε χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Με ελαφρώς διαφορετική χαρτογράφηση για να αποδίδει καλύτερα πιο χαμηλά παρουσιάζεται γραμμικό σε όλο το φάσμα της λειτουργίας του παράγοντας ελάχιστους κραδασμούς, οι οποίοι γίνονται αντιληπτοί σε χέρια και πόδια μετά τις 6.500 σ.αλ. Σε σχέση με το 650 είναι σαφώς ισχυρότερος μετά τα 2/3 του στροφόμετρου με αποτέλεσμα τα 200 χλμ./ώρα να έρχονται και να…φεύγουν σχετικά γρήγορα και τα 220 χλμ./ώρα να αποτελούν το αμέσως επόμενο… θύμα της βελόνας. Ροπή υπάρχει παντού, κάτι που μειώνει αισθητά τη χρήση του μαλακού κιβωτίου με τις σχετικά κοντές διαδρομές. Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι η ευστροφία του, που θυμίζει μοτέρ αρκετά μικρότερης χωρητικότητας, αλλά και η εξαιρετικά χαμηλή του κατανάλωση η οποία δύσκολα θα ξεπεράσει 6 λίτρα ανά 100 χλμ δίνοντας αυτονομία που πλησιάζει τα 300 χλμ!

 
  BMW F800 GS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας: Με streeτάδικες ρίζες
Οδηγώντας
Χώμα: Πραγματικό Travel Enduro
Φρένα-τροχοί
Επαρχιακός: Καλοστημένο και άκαμπτο
Σχεδίαση: Είμαι “800” και το δείχνω!
Εργονομία: Μία ψηλή μοτοσικλέτα και για… κοντούς αναβάτες!
Πλαίσιο/Αναρτήσεις: Ready to take “off”
Συμπέρασμα: Έτοιμο για την περιπέτεια


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ