• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Προσιτό σε όλους
BMW F650GS
Διαβάστηκε από 10691 αναγνώστες
Η BMW βάλθηκε να μας μπερδέψει με το F650GS. Ενώ το δικύλινδρο μοτέρ είναι αυτούσιο του 800GS (798 κ.εκ.), βάφτισε τη μοτοσικλέτα F650GS, αποπροσανατολίζοντάς μας.

Ο κινητήρας είναι αυτούσιος του F800GS, δικύλινδρος, με διαφορετική απόδοση και χαμηλή κατανάλωση.

Το F650GS είναι το μικρότερο "τέκνο" της οικογένειας GS. Χαμηλό ύψος σέλας, ευκολία στην οδήγηση και χαμηλή κατανάλωση είναι μερικά από τα προτερήματά του. Ό,τι πρέπει δηλαδή για αστική μετακίνηση, ειδικά τώρα που η τιμή της βενζίνης έχει πάρει την ανηφόρα. Εμφανισιακά, μοιάζει πολύ με το 800GS, αλλά με πιο μαζεμένες διαστάσεις. Η ουσία είναι ότι πρόκειται για μια φθηνότερη και περισσότερο ασφάλτινη έκδοση του μεγαλύτερου 800GS, με αρκετές ομοιότητες αλλά και διαφορές. Μοιράζεται το ίδιο πλαίσιο και τον ίδιο κινητήρα, ενώ διαφοροποιείται στην απόδοσή του και τις αναρτήσεις.
Διαφορές μεταξύ F650GS & F800GS
Το F650GS διαφοροποιείται στους εξής τομείς:
• Μικρότερη διαδρομή αναρτήσεων (180 χλστ. από 230 χλστ.)
• Ύψος σέλας (820 χλστ. από 880 χλστ.)
• Χυτές ζάντες με διάσταση 19 ίντσες εμπρός (αντί για 21)
• Βάρος χωρίς υγρά (179 κιλά από 185 κιλά)
• Πιρούνι 41 χλστ. από 45 χλστ.
• Τελική ταχύτητα 185 χλμ./ώρα, ενώ το 800GS +200 χλμ./ώρα
• Διαφορετικές ρυθμίσεις και απόδοση κινητήρα

Οδηγικά: Άνετο σε όλα
Η γλυκιά ροπή από το δικύλινδρο μοτέρ κινεί ευχάριστα το F650GS. Επιταχύνει ομαλά και τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν σταθερά. Μέσα στην πόλη κινείται μία ταχύτητα πάνω, με λίγες στροφές κάτι που μεταφράζεται σε οικονομία. Αποδίδει 14 λιγότερους ίππους από το 800GS, όμως είναι αξιοπρεπέστατο για καθημερινή χρήση. Οι αναρτήσεις αποσβένουν πολύ καλά τις ανωμαλίες και παρέχουν σωστή πληροφόρηση στον αναβάτη. Η σέλα, αν και αρχικά δίνει την εντύπωση ότι είναι σκληρή, είναι πολύ βολική και άνετη στην οδήγηση. Το ύψος της δεν θα τρομάξει τα χαμηλότερα αναστήματα -καθώς αναβάτες άνω του 1,70 μ. φτάνουν και με τα δύο πόδια στο έδαφος- παρέχοντας εμπιστοσύνη.
Πολύ καλά είναι τα φρένα του, με δαγκάνες της Brembo και ABS που ενεργοποιείται νωρίς για μεγαλύτερη ασφάλεια. Είναι δυνατά, υπολείπονται όμως λίγο σε αίσθηση. Το F650GS αλλάζει άμεσα κατεύθυνση, με το στιβαρό πλαίσιο να μην επηρεάζεται από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Αισθητική: Μοντέρνα εμφάνιση
Η εμφάνιση του F650GS είναι ίδια με του μεγαλύτερου F800GS, με ελάχιστες αλλαγές. Είναι κομψό, με τους δύο χαρακτηριστικούς προβολείς να κοσμούν το εμπρός μέρος του. Το βαθύ πορτοκαλί -lava orange το ονομάζει η BMW- είναι πολύ ζεστό ως χρώμα και δίνει μια μοντέρνα νότα στη μοτοσικλέτα. Συνολικά, τα νέα χρώματα είναι τρία: λευκό ματ μεταλλικό, πορτοκαλί, μπλε μεταλλικό. Η σχεδίαση του F650GS ακολουθεί τις νόρμες του 800GS, με αιχμηρή μάσκα και αεροδυναμικό πίσω μέρος. Η διακριτική μικρή ζελατίνα και το πλήρες πάνελ οργάνων συμπληρώνουν την όμορφη εικόνα. Η τάπα του ρεζερβουάρ δεν βρίσκεται στη γνώριμη θέση, αλλά στο δεξί πίσω καπάκι, καθώς το ρεζερβουάρ είναι τοποθετημένο κάτω από τη σέλα για χαμηλότερο κέντρο βάρους. Τα LED φλασάκια είναι διακριτικά μεν, αλλά ευδιάκριτα από τους άλλους οδηγούς. Κάνοντας σαφή τον ασφάλτινο προσανατολισμό του, το F650GS διαθέτει χυτές αλουμινένιες ζάντες, διαστάσεων 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω. Τέλος, το τελικό της εξάτμισης ελευθερώνει έναν μπάσο ήχο, που θυμίζει τα boxer μοντέλα της BMW.


Συμπέρασμα
Πολύ καλή επιλογή!
Το F650GS συνδυάζει πολλά προτερήματα. Είναι ιδιαίτερα οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου και φιλικό στην οδήγηση. Κρίνεται ιδανικό για αναβάτες που θέλουν μια μεγάλη entry level μοτοσικλέτα. Διαθέτει σωστή λειτουργία αναρτήσεων και ικανοποιητικά φρένα, με ABS που απενεργοποιείται. Εν ολίγοις, πολιτισμένη λειτουργία, αμεσότητα στις αντιδράσεις και καλή ποιότητα κατασκευής καθιστούν το F650GS ιδανικό για κάποιον που θέλει μια μοτοσικλέτα για καθημερινή μετακίνηση και κοντινές εκδρομές.

 
 Προσιτό σε όλους
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία