Η δουλειά που έχει γίνει από την Aeon στον τομέα της ποιότητας μπορεί να χαρακτηριστεί ως άνω του μέσου όρου. Η βαφή των πλαστικών είναι καλή και η συναρμολόγησή τους δείχνει επίσης να κινείται σε αυτό το πλαίσιο, κάτι που επιβεβαιώνουν και οι… λακκούβες των ελληνικών δρόμων, αφού τίποτα δεν τρίζει περίεργα και όλα μοιάζουν να έχουν σφιχτούς δεσμούς μεταξύ τους. Θυσίες σε αυτόν τον τομέα έχουν γίνει σε πράγματα που μπορούν να αλλάξουν εύκολα και σχετικά ανέξοδα, όπως είναι τα γκριπ που έδειχναν σημάδια κόπωσης, ύστερα από μόλις 2.000 χλμ. στο κοντέρ.
Από θέμα αποθηκευτικών χώρων, το Urban διαθέτει ακριβώς ό,τι χρειάζεται για τις αστικές σας μετακινήσεις. Κάτω από τη σέλα του ξεδιπλώνεται ένας τεράστιος χώρος που θα χωρέσει με άνεση full face κράνος, μπουφάν, αδιάβροχο, κλειδαριά, laptop και ό,τι άλλο μπορεί να χρειαστείτε, καθιστώντας έτσι τη χρήση top case περιττή.
Πάνω στη σέλα τώρα, τα πράγματα είναι απλά ή μάλλον καλύτερα… άπλα. Είναι τεράστια σε διαστάσεις, φέρει σκληρό και ποιοτικό αφρώδες και θα φιλοξενήσει με άνεση δύο άτομα, με το καθένα να έχει στη διάθεσή του ξεχωριστό χώρο. Ο συνεπιβάτης κάθεται πιο ψηλά και αρχοντικά, έχοντας και τις πρακτικές χειρολαβές της σχάρας για να στηριχθεί. Τα χέρια του αναβάτη φτάνουν εύκολα στο τιμόνι, που βρίσκεται σε καλό ύψος, ενώ τα πόδια του θα βολευτούν σχετικά άνετα στην ποδιά, παρά την ύπαρξη του ρεζερβουάρ.
Ο φωτιζόμενος χώρος κάτω από τη σέλα είναι τεράστιος και θα χωρέσει πέρα από κράνος κλειστού τύπου και αρκετά πράγματα, ακόμη και μεγάλου μήκους
Πρακτικές χειρολαβές και σχάρα μεγάλων διαστάσεων. Η ένδειξη για μέγιστο βάρος μέχρι 30 κιλά είναι τουλάχιστον… καθησυχαστική.
Η καλοσχεδιασμένη ζάντα με τα δώδεκα μπράτσα είναι βαμμένη σε μαύρο ματ και συνεισφέρει τα μέγιστα στη δυναμική εμφάνιση του Urban.
Με μία μικρή πίεση, τα σωστά τοποθετημένα μαρσπιέ του συνεπιβάτη πετάγονται έξω και στηρίζουν επαρκώς τα πόδια του.
Το ντουλαπάκι είναι ανοιχτού τύπου, οπότε καλό είναι να προσέχετε τι βάζετε εκεί τις βροχερές ημέρες. Και παροχή ρεύματος στην ποδιά, για τη φόρτιση του κινητού ή την τοποθέτηση GPS.
Ένας ολικός και δύο μερικοί χιλιομετρητές, καθώς και ψηφιακή ένδειξη τόσο για τη βενζίνη όσο και για τη θερμοκρασία του ψυκτικού του κινητήρα. Το μόνο που του λείπει για να χαρακτηριστεί πλήρες, είναι το ρολόι.