LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Από το παλιό στο νέο
Suzuki GSF Bandit 650SA
Διαβάστηκε από 72146 αναγνώστες
Στο επάγγελμα αυτό, έχουμε πολλές ευκαιρίες όσον αφορά στις μοτοσικλέτες που οδηγούμε. Έχουμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τις καλύτερες, την ευκαιρία να οδηγήσουμε τις χειρότερες, αλλά και κάποιες ευκαιρίες που σπάνια σκεφτόμαστε. Την ευκαιρία να οδηγήσουμε τις δικές μας μοτοσικλέτες, είτε αυτές έχουν ανανεωθεί στο μηχανικό τομέα είτε στον αισθητικό
Στο επάγγελμα αυτό, έχουμε πολλές ευκαιρίες όσον αφορά στις μοτοσικλέτες που οδηγούμε. Έχουμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τις καλύτερες, την ευκαιρία να οδηγήσουμε τις χειρότερες, αλλά και κάποιες ευκαιρίες που σπάνια σκεφτόμαστε. Την ευκαιρία να οδηγήσουμε τις δικές μας μοτοσικλέτες, είτε αυτές έχουν ανανεωθεί στο μηχανικό τομέα είτε στον αισθητικό
Και, πιστέψτε με, είναι αρκετά περίεργο το συναίσθημα να οδηγείς το ανανεωμένο μοντέλο της μοτοσικλέτας που έχεις συνηθίσει να οδηγείς τα τελευταία χρόνια. Η αίσθηση ότι όλα είναι ίδια, αλλά την ίδια στιγμή κάτι είναι διαφορετικό, είναι σίγουρα περίεργη, αλλά πάντα ευχάριστη.
Το ίδιο συνέβη και σε εμένα πριν μερικές ημέρες, όταν παραλάβαμε το Suzuki Bandit 650SA. Όντας ιδιοκτήτης του προηγούμενου μοντέλου (του πρώτου υγρόψυκτου και ψεκαστού που παρουσιάστηκε το 2007) τα τελευταία τέσσερα χρόνια, προθυμοποιήθηκα αμέσως να το αναλάβω εγώ, θέλοντας να νιώσω την αίσθηση που περιγράφω παραπάνω. Βέβαια, η ανανέωση που πραγματοποιήθηκε στο Bandit 650 το 2009 αφορούσε αποκλειστικά στον αισθητικό τομέα. Τα νέα στοιχεία πάνω του είναι το επανασχεδιασμένο φέρινγκ και η επανασχεδιασμένη ουρά, ο νέος πίνακας οργάνων και η άκρη του τελικού της εξάτμισης, καθώς και κάποιες λεπτομέρειες που απέκτησαν μαύρο χρώμα. Ωστόσο, υπήρχε ένα ακόμη σημείο που με ενδιέφερε -το ABS, ένα σύστημα που η προσωπική μου μοτοσικλέτα δε διαθέτει.
Ετοιμάστηκα, λοιπόν, ψυχολογικά (καταπίεσα και όλες τις αμαρτωλές ορμές μου να "τσιμπήσω" κάποια ανταλλακτικά για το δικό μου Bandit - ποιος αλλάζει τώρα τακάκια την επόμενη εβδομάδα;), μπήκα στη διαδικασία του διαφορετικού αλλά και του τόσο ίδιου που ανέφερα παραπάνω και ξεκίνησα να οδηγώ ένα ολοκαίνουργιοαισθητικά Bandit που είχε τη συμπεριφορά μοτοσικλέτας λίγο μετά το στρώσιμο και όχι ενός πολύπαθου μοντέλου τεσσάρων ετών με περίπου 40.000 χλμ. στο κοντέρ του, που γνωρίζω απ´ έξω.

Λεπτομερώς: Τι εκτιμά ο ιδιοκτήτης του προηγούμενου μοντέλου
Όπως και στη δική μου περίπτωση, θεωρώ ότι ο ιδιοκτήτης του προηγούμενου μοντέλου του Bandit 650S θα εκτιμήσει πολλά από τα καινούργια στοιχεία του νέου:
• Τα ντουλαπάκια στα πλαϊνά του φέρινγκ. Επιτέλους, τέρμα το "μάγκωμα" των δίευρων για τα διόδια στο καπάκι του ρεζερβουάρ!
• Οι βαμμένες μαύρες λεπτομέρειες, όπως τα καπάκια του κινητήρα και οι βάσεις των μαρσπιέ του συνεπιβάτη δίνουν πιο άγρια εικόνα στο Bandit.
• Εντυπωσιακή είναι και η μεταμόρφωση που επετεύχθη με τον επανασχεδιασμό του φέρινγκ και της ουράς. Μπορεί η μοτοσικλέτα να έχασε την κλασική ομορφιά της, αλλά πλέον είναι πιο νεανική και φρέσκια.
• Το μαύρο πλαστικό κάλυμμα της τιμονόπλακας εγγυάται ότι δε θα χρειαστεί να καθαρίζεις με βενζίνη τις βρωμιές που μένουν από κλειδιά και μπρελόκ.
• Η ένδειξη της ταχύτητας που βρίσκεται στο κιβώτιο είναι πάντα χρήσιμη, ειδικά στην πόλη.
• Μπορεί το τεράστιο τελικό της εξάτμισης να μην αντικαταστάθηκε, η μικρή αλλαγή στο πίσω μέρος, όμως, το κάνει να θυμίζει λιγότερο μπουρί σόμπας.

 
 Από το παλιό στο νέο
Αισθητική
¶νεση / Εργονομία
Κινητήρας
Φρένα
Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ