LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Suzuki GSF Bandit 650SA
Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 73127 αναγνώστες
Ασυμφωνία αισθήσεων
Στο επάγγελμα αυτό, έχουμε πολλές ευκαιρίες όσον αφορά στις μοτοσικλέτες που οδηγούμε. Έχουμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τις καλύτερες, την ευκαιρία να οδηγήσουμε τις χειρότερες, αλλά και κάποιες ευκαιρίες που σπάνια σκεφτόμαστε. Την ευκαιρία να οδηγήσουμε τις δικές μας μοτοσικλέτες, είτε αυτές έχουν ανανεωθεί στο μηχανικό τομέα είτε στον αισθητικό
Στο δρόμο, σου αποδεικνύει ότι είναι ικανό να τα καταφέρει σε κάθε αποστολή, αρκεί να μην περιμένεις πάρα πολλά από αυτό και να μην το πιέσεις.
Οπωσδήποτε, η οδήγηση του ανανεωμένου Bandit 650S ήταν μια περίεργη εμπειρία για εμένα, λόγω της συνήθειάς μου στο προηγούμενο μοντέλο. Τα μάτια μου, μου έλεγαν ότι βρίσκομαι σε μια νέα μοτοσικλέτα, ενώ οι υπόλοιπες αισθήσεις μου παρελάμβαναν σήματα που με διαβεβαίωναν ότι βρίσκομαι πάνω στο μοντέλο που γνωρίζω καλύτερα από κάθε άλλο. Εφόσον οι αλλαγές που έγιναν στο Bandit ήταν μόνο αισθητικές, η συμπεριφορά του δεν είναι διαφορετική στο ελάχιστο. Το street της Suzuki μπορεί να σε προκαταβάλει αρχικά με το μεγάλο του βάρος (247 κιλά), ωστόσο, αποδεικνύει αργότερα ότι μπορεί να κρύψει με επιτυχία τα κιλά του. Μέσα στην πόλη θα κινηθεί χωρίς προβλήματα. Παρά τα όσα μπορεί να καταλογίσεις στη λειτουργία του κινητήρα στις χαμηλές στροφές λειτουργίας, η κίνηση σε χαμηλές ταχύτητες δε θα παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα και τα κιλά της μοτοσικλέτας θα εξαφανιστούν σιγά-σιγά. Βέβαια, θα ξαναφανούν σε επιτόπιους ελιγμούς, ωστόσο, το Bandit δεν είναι ένα ψηλό on-off που θα σε προβληματίσει τόσο με το βάρος του. Η χαμηλή του σέλα επιτρέπει να το ελέγξεις και το ικανοποιητικό κόψιμο του τιμονιού θα το βοηθήσει ανάμεσα στα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα. 
Πάντως, τα καλύτερα τα κρατάει για έξω από την πόλη. Σε ανοιχτό δρόμο, οι στροφές και τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν αρκετά γρήγορα, ειδικά μετά το φράγμα των 5.000 σ.α.λ. Τα κιλά του Bandit εξαφανίζονται και, σε συνεχόμενες στροφές, η μοτοσικλέτα θα αλλάξει εύκολα κλίση και θα κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς -αρκεί να μην την πιέσεις. Οι μαλακές αναρτήσεις είναι οι πρώτες που θα διαμαρτυρηθούν υπό πίεση και δε θα σου επιτρέψουν να αναζητήσεις αυτό το κάτι παραπάνω από το Bandit. 
Τέλος, στην εθνική, το Bandit θα δείξει τα ψήγματα τουριστικού χαρακτήρα που διαθέτει. 
Δε θα βαρυγκωμήσει κινούμενο συνεχώς σε ταχύτητες που ξεπερνούν τα 200 χλμ./ώρα και θα παραμείνει σταθερό σε ευθεία, παρατεταμένες στροφές, ακόμη και δυνατό άνεμο. Η προστασία που προσφέρει στον αναβάτη από τον άνεμο βρίσκεται στα επίπεδα της κατηγορίας (εννοώ τα street με μπικίνι φέρινγκ) και ο αναβάτης θα αναγκαστεί να σκύψει ενοχλημένος μόνο κάπου κοντά στα 200 χλμ./ώρα λίγο πριν την τελική.

 
 Από το παλιό στο νέο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
¶νεση / Εργονομία
Κινητήρας
Φρένα
Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ