LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Suzuki GSF Bandit 650SA
Αισθητική
Διαβάστηκε από 73132 αναγνώστες
Αισθητά πιο σύγχρονη
Οι βασικές αλλαγές, λοιπόν, ανάμεσα στο προηγούμενο Bandit 650 και το νέο είναι καθαρά αισθητικές, άλλες μεγάλης έκτασης και άλλες μικρής. Στην πρώτη κατηγορία ανήκει ο επανασχεδιασμός δύο βασικών στοιχείων της εικόνας του Bandit: του φέρινγκ και της ουράς. Το φέρινγκ σχεδιάστηκε σχεδόν από την αρχή και μόνο ο πολυγωνικός προβολέας θυμίζει κάπως το προηγούμενο μοντέλο. Οι έντονες γραμμές στα πλάγια του μπικίνι φέρινγκ απουσιάζουν και τα πλαστικά έχουν αποκτήσει έναν πιο ρευστό σχεδιασμό, ενώ τα αιχμηρά στοιχεία εντοπίζονται μόνο στο μπροστινό μέρος. Επιπλέον, περιμετρικά του προβολέα υπάρχει μια διχρωμία με μαύρο χρώμα. Τέλος, σημαντικό στοιχείο, που δεν αφορά τόσο στην αισθητική, όσο στην πρακτικότητα, είναι η τοποθέτηση δύο θηκών στα πλαϊνά μέρη του φέρινγκ, όπου ο αναβάτης μπορεί να βάλει κάποια μικροπράγματα. Η επίσης επανασχεδιασμένη ουρά έγινε λιγότερο μονοκόμματη, χάρη στο νέο σχεδιασμό της, ενώ και το πίσω φωτιστικό σώμα άλλαξε σχήμα.
Το μεγάλο τελικό της εξάτμισης δυστυχώς δε μειώθηκε σε όγκο, αλλά έγινε πιο αιχμηρό στο πίσω μέρος του. Τα όργανα, από την άλλη, απέκτησαν νέα, σαφώς πιο σύγχρονη, αισθητική, αλλά και περισσότερες ενδείξεις, με σημαντικότερη αυτή της σχέσης που βρίσκεται στο κιβώτιο.
Τέλος, υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες που αποτελούν νέα στοιχεία στο Bandit, σε σχέση με ό,τι έχουν συνηθίσει τα μάτια μου να βλέπουν τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Πρώτα απ´ όλα, ο κινητήρας είναι βαμμένος μαύρος, όπως και οι βάσεις των μαρσπιέ του συνεπιβάτη, αλλά και η τιμονόπλακα που διαθέτει μαύρο κάλυμμα. Επιπλέον, υπάρχουν μικρές διαφορές στο σχεδιασμό της σέλας, των φλας και των βάσεων των μαρσπιέ του συνεπιβάτη, μεταξύ άλλων, πινελιές ικανές να συμπληρώσουν το πιο σύγχρονο κοστούμι του Bandit.
Στο επάγγελμα αυτό, έχουμε πολλές ευκαιρίες όσον αφορά στις μοτοσικλέτες που οδηγούμε. Έχουμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τις καλύτερες, την ευκαιρία να οδηγήσουμε τις χειρότερες, αλλά και κάποιες ευκαιρίες που σπάνια σκεφτόμαστε. Την ευκαιρία να οδηγήσουμε τις δικές μας μοτοσικλέτες, είτε αυτές έχουν ανανεωθεί στο μηχανικό τομέα είτε στον αισθητικό
Αν και δε μιλάμε για ολικό face lift, το Bandit απέκτησε αρκετά διαφορετική αισθητική, χάρη στις αλλαγές.
Στο επάγγελμα αυτό, έχουμε πολλές ευκαιρίες όσον αφορά στις μοτοσικλέτες που οδηγούμε. Έχουμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τις καλύτερες, την ευκαιρία να οδηγήσουμε τις χειρότερες, αλλά και κάποιες ευκαιρίες που σπάνια σκεφτόμαστε. Την ευκαιρία να οδηγήσουμε τις δικές μας μοτοσικλέτες, είτε αυτές έχουν ανανεωθεί στο μηχανικό τομέα είτε στον αισθητικό
Πρώτη και σημαντικότερη αυτών, ο επανασχεδιασμός του φέρινγκ, που χαρίζει πιο νεανική και φρέσκια εικόνα στη μοτοσικλέτα.
Στο επάγγελμα αυτό, έχουμε πολλές ευκαιρίες όσον αφορά στις μοτοσικλέτες που οδηγούμε. Έχουμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τις καλύτερες, την ευκαιρία να οδηγήσουμε τις χειρότερες, αλλά και κάποιες ευκαιρίες που σπάνια σκεφτόμαστε. Την ευκαιρία να οδηγήσουμε τις δικές μας μοτοσικλέτες, είτε αυτές έχουν ανανεωθεί στο μηχανικό τομέα είτε στον αισθητικό
Επανασχεδιασμένη και η ουρά, η οποία ακολούθησε ένα πιο ιδιαίτερο σχεδιαστικό μονοπάτι.
Στο επάγγελμα αυτό, έχουμε πολλές ευκαιρίες όσον αφορά στις μοτοσικλέτες που οδηγούμε. Έχουμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τις καλύτερες, την ευκαιρία να οδηγήσουμε τις χειρότερες, αλλά και κάποιες ευκαιρίες που σπάνια σκεφτόμαστε. Την ευκαιρία να οδηγήσουμε τις δικές μας μοτοσικλέτες, είτε αυτές έχουν ανανεωθεί στο μηχανικό τομέα είτε στον αισθητικό
Ο ανανεωμένος πίνακας οργάνων άφησε πίσω του την κλασική αισθητική του προηγούμενου μοντέλου

 
 Από το παλιό στο νέο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
¶νεση / Εργονομία
Κινητήρας
Φρένα
Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ