Τη μεγάλη προσοχή που δίνουν οι ¶γγλοι στη λεπτομέρεια και στην ποιότητα πιστοποιεί και το νέο Tiger, που στον εν λόγω τομέα συγκεντρώνει υψηλή βαθμολογία. Τίποτα δεν έχει αφεθεί στην τύχη του, ενώ έμφαση δίνεται στα μεταλλικά στοιχεία της μοτοσικλέτας, καθώς το ελάχιστο πλαστικό που έχει χρησιμοποιηθεί, καλύπτει μόνο το κάτω μέρος του ρεζερβουάρ και το ψυγείο. Ο κινητήρας και το σωληνωτό πλαίσιο μένουν έτσι σε κοινή θέα, σύμφωνα με τα βρετανικά πρότυπα. Μετά από αρκετή σκέψη και έρευνα, η Triumph προχώρησε και αυτή σε ένα αντίστοιχο ψηλό φτερό/ράμφος, που τείνει να γίνει σήμα κατατεθέν της κατηγορίας. Πέρα από το όποιο πρακτικό αποτέλεσμα, οι εταιρείες κάνουν αυτήν την επιλογή γιατί θέλουν να προσομοιώσουν τα σημερινά μοντέλα με τα παλιά ψευδοεντούρο που διέθεταν ψηλό φτερό, χωρίς όμως να θυσιάσουν για αυτό το λόγο την πρακτικότητα του χαμηλού φτερού. Η Triumph έχει ήδη ετοιμάσει ένα μεγάλο κατάλογο με αξεσουάρ για κάποιον που θα θελήσει να αυξήσει την πρακτικότητα του Tiger. Για του λόγου το αληθές, η μοτοσικλέτα της δοκιμής μας ήταν εξοπλισμένη με προστατευτικό για τον προβολέα, αλουμινένια ποδιά, κάγκελα κινητήρα, tank-bag και πλαϊνές βαλίτσες, που ενίσχυαν τον ταξιδιωτικό χαρακτήρα της.
Η μικρή ζελατίνα δεν περιορίζει καθόλου το οπτικό πεδίο του αναβάτη, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει μεγάλη προστασία.
Κλασική συνταγή στα φρένα από τη Nissin, με δαγκάνες δύο εμβόλων και γλίστρες, που η απόδοσή τους ταιριάζει απόλυτα στο χαρακτήρα του XC.
Μεγάλη αναπαυτική σέλα και χειρολαβές για το συνεπιβάτη, που συμπληρώνονται από μια μικρή πρακτική σχάρα. Διακρίνονται οι αλουμινένιες βάσεις για τις βαλίτσες.