LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Triumph Tiger 800 XC
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 103831 αναγνώστες
Ιδανικός συνδυασμός
Το alter ego του νέου Tiger 800 φέρει τον κωδικό XC και απευθύνεται σε αυτούς που περιηγήσεις και ταξίδια βρίσκονται πιο ψηλά στις προτιμήσεις τους. Με μπροστινό τροχό 21 ιντσών, ακτινωτές ζάντες, μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων και λίγες ακόμα αλλαγές, ολοκληρώνεται επιτυχώς ο περισσότερο περιπετειώδης χαρακτήρας της μοτοσικλέτας.
Οι ταξιδιωτικές ικανότητες του Tiger XC μπορούν να αυξηθούν με μια σειρά αυθεντικών αξεσουάρ, όπως είναι οι πλαϊνές βαλίτσες και το tank-bag.
Η αγγλική εταιρεία επιμένει στη διάταξη των τριών κυλίνδρων και ακόμη μία φορά δικαιώνεται, καθώς με αυτόν τον τρόπο κατορθώνει να συνδυάσει την απολαυστική απόδοση των δικύλινδρων με τις επιδόσεις των τετρακύλινδρων. Όταν πριν από 4 χρόνια οι μηχανικοί της Triumph πήραν το πράσινο φως για το νέο μοντέλο, η πρώτη σκέψη ήταν η χρήση του εξαίρετου κινητήρα των 675 κ.εκ., αλλά γρήγορα αποφασίστηκε ότι μια on-off έκδοση χρειαζόταν άλλα χαρακτηριστικά, με έμφαση στις χαμηλομεσαίες στροφές. Ο καινούργιος κινητήρας χρησιμοποιεί την ίδια διάμετρο, αλλά έχει μεγαλύτερη διαδρομή -από 52,3 σε 61,6 χιλιοστά- με την ιπποδύναμη όμως να είναι μικρότερη από του Street Triple. Ωστόσο, αυτό δεν εμποδίζει το νέο Tiger να φιγουράρει στην κορυφή της κατηγορίας, με απόδοση 94 ίππους. Το εκούσιο "ψαλίδισμα" της ιπποδύναμης έχει ως αποτέλεσμα και την καλύτερη καμπύλη ροπής και μια γεμάτη απόδοση από χαμηλά, κάτι που θα αγαπήσουν όλοι στο νέο Triumph. Η γραμμική απόδοση μπορεί ίσως να δυσαρεστήσει κάποιους που θα ήθελαν να νιώθουν μια δυνατή κλωτσιά σε κάθε βίαιο άνοιγμα του γκαζιού, αλλά όλοι οι υπόλοιποι που προτιμούν να οδηγούν στρωτά και η δύναμη να ακολουθεί τις προσταγές τους, θα μείνουν απόλυτα ικανοποιημένοι. Ελαστικότητα είναι η μαγική λέξη και όσο ο αναβάτης κινείται στην πρώτη μισή περιοχή του στροφόμετρου, θα απολαμβάνει μια δύναμη χωρίς υστερίες. Και εάν θελήσει να κινηθεί πιο σβέλτα, δε χρειάζεται παρά να ανεβάσει στροφές και ο τρικύλινδρος να απελευθερώσει (πάντα γραμμικά) και τα 95 άλογά του. Και στις δύο περιπτώσεις, ο Τίγρης παρουσιάζει ουδέτερη συμπεριφορά, καθώς το πλαίσιο είναι σχεδιασμένο για να υπερκαλύπτει τις επιδόσεις του XC, αλλά και για να μεταφέρει συνεπιβάτη και αποσκευές αδιαμαρτύρητα.

 
 Τίγρης παντός εδάφους
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική/Εξοπλισμός
Κινητήρας
¶νεση / εργονομία
Αναρτήσεις / Φρένα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ