Φοβερό κράτημα από τους 13άρηδες τροχούς του Yourban. Προσοχή μόνο στο διπλό σταντ, γιατί όταν βρει κάτω, δυσάρεστα πράγματα ίσως συμβούν.
Ποιο φάρμακο γιατρεύει όλες τις ασθένειες, αλλά και όλα τα άγχη των αρχαρίων; Μα φυσικά ο τρίτος τροχός. Και γιατί να αποτελεί φάρμακο για τους αρχάριους και τους πρωτοεισερχόμενους δικυκλιστές αυτός ο έξτρα τροχός μπροστά; Γιατί αυξάνει κατακόρυφα την ασφάλεια τους, τόσο σε θεωρητικό, όσο -πολύ σημαντικότερα- και σε απολύτως πρακτικό επίπεδο. Ας δούμε το θεωρητικό επίπεδο, πρώτα, και ας το εξετάσουμε από όλες τις απόψεις. Οι δυο τροχοί μπροστά προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια, ακόμα και οπτικά, καθώς ο αρχάριος φοβάται πολύ τη λέξη "ισορροπία". Αυτός ο έξτρα τροχός, τον καθησυχάζει οπτικά, ακόμα και αν στο τέλος, το Yourban απαιτεί από τον αναβάτη του να ισορροπήσει κατά την οδήγηση, όπως και με ένα κλασσικό δίτροχο. Στο επόμενο στάδιο, η πρόταση της Piaggio είναι πραγματικά σωτήρια, λόγω της αυξημένης επιφάνειας των δύο ελαστικών μπροστά αντί του ενός. Βλέπετε, αυτά τα δύο ελαστικά λειτουργούν ως πραγματικοί σωτήρες των επιβαινόντων, για δύο λόγους. Πρώτος λόγος, η αυξημένη επιφάνεια τριβής στο φρενάρισμα, οπότε έχουμε και εγγυημένα μειωμένες αποστάσεις πέδησης, μαζί με απείρως μικρότερη πιθανότητα να χάσεις το μπροστινό σε φρενάρισμα, ακόμα και υπό κλίση. Δεύτερος λόγος, η εκπληκτική λειτουργία των ξεχωριστών αναρτήσεων μπροστά, για κάθε τροχό. Αυτό μεταφράζεται σε δυνατή "υποστήριξη" του ενός μπροστινού τροχού στον άλλο. Σε περίπτωση δηλαδή που χαθεί η πρόσφυση από τον ένα τροχό, και αρχίσει το γλίστρημα, αναλαμβάνει ο δεύτερος τροχός να φρενάρει, και να σταματήσει το γλίστρημα του πρώτου. Και είναι εκπληκτικό το πόσο καλά δουλεύει αυτό στην πράξη! Θα περίμενες πως σε πιθανό γλίστρημα θα γλιστρήσουν και οι δύο τροχοί, όμως αυτό δεν συμβαίνει. Είναι πραγματικά φοβερό να νιώθεις το γλίστρημα μπροστά, όσο και πίσω, και παρόλα αυτά, το στιγμιαίο σφίξιμο που νιώθεις στην καρδιά να μη μεταφράζεται σε συμβάν, αφού το Yourban μαζεύει τις ατασθαλίες, προτού αυτές εξελιχθούν σε κάτι το επικίνδυνο. Αν μιλάμε για αρχάριο αναβάτη, που δεν ψάχνει να βρει τα όρια των κλίσεων του οχήματος του (που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι τα μεγαλύτερα από όποιο scooter κυκλοφορεί, ειδικά σε άσφαλτο γυαλί ή στο βρεγμένο, όρια που πολλές φορές ξεπερνούν και εκείνα των sport μοτοσικλετών) το Yourban είναι σχεδόν αδύνατο να πέσει. Δε λέμε αδύνατο, γιατί τίποτα δεν είναι αδύνατο. Όμως για τον αρχάριο, ή τον καθημερινό αναβάτη, αυτό γίνεται σχεδόν απόλυτο. Δεν θα πέσεις, δεν θα πέσεις, δεν θα πέσεις. Τελεία και παύλα.