Φρένα-δυναμίτες, που εύκολα θα κάνουν ακόμα και endo, αν και… δύσκολα θα φανταστώ αγοραστές του Yourban να επιδίδονται σε ανάλογα κόλπα.
Με άστρωτο μοτέρ (250 χιλιόμετρα είχε όταν το πήραμε, 500+ όταν το δώσαμε) είδαμε 130-135 χλμ/ώρα στην ευθεία, 140+ στην κατηφόρα, ενώ στα 145-147 επεμβαίνει ο κόφτης. Ακόμα και σε ανοιχτές καμπές με 130-140 στο κοντέρ, το Yourban είναι βράχος, ενώ αν ο δρόμος έχει ανωμαλίες, ή φυσάει πολύ, τότε μερικές ταλαντώσεις κάνουν την εμφάνιση τους, χωρίς ποτέ όμως να γίνουν ανησυχητικές. Είναι η ίδια ακριβώς περίπτωση με τα γλιστρήματα. Τα νιώθεις, αλλά δεν σε ανησυχούν, οπότε μετά από λίγο καταλαβαίνεις πως δεν σε αφορούν και παύεις να τα προσέχεις. Με δύο άτομα, η τελική μειώνεται ελαφρώς, αλλά συνεχίζεις να κινείσαι αξιοπρεπώς. Φυσικά, οι αγριεμένοι και έμπειροι αναβάτες, πιθανώς να ζητήσουν κι άλλο γκάζι. Όμως όπως έχει, μπορείς να πηγαίνεις συνεχώς με το γκάζι στο στόπερ, και να μην ανησυχείς για τίποτα, ούτε και για τις κάμερες κυκλοφορίας. Και τα φρένα; Τα φρένα δεν είναι άγκυρες, είναι πραγματικές μαύρες τρύπες, που μέσα τους πέφτει η ταχύτητα και εξαφανίζεται. Απίθανη δύναμη, άριστη αίσθηση, και πρωτόγνωρα περιθώρια διόρθωσης λάθους. Προσοχή μόνο στις στροφές, καθώς εκεί το μπροστινό φρένο θα σηκώσει όρθιο το Yourban. Κόψτε λοιπόν ταχύτητα και με τα δύο φρένα πριν τη στροφή, και μετά χρησιμοποιήστε διορθωτικά το πίσω στη διάρκεια της. Η άνεση που προσφέρει η σέλα σε αναβάτη και συνεπιβάτη είναι τουλάχιστον βασιλική (με το συνεπιβάτη να διαθέτει και χειρολαβές), ενώ τα όργανα είναι όμορφα, με ευδιάκριτες, πλήρεις ενδείξεις.
Χωράει πολλά πράγματα, αν και όχι δύο full face κράνη. Ένα full face όμως οριακά θα το πάρει, μαζί και με ένα Jet κράνος.
Φυσικά διαθέτουμε και χειρόφρενο, μιας και με κλειδωμένους τους τροχούς, εν στάση, μπορεί να σας πάρει και η κατηφόρα.