net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Suzuki GSX-R 600
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Διαβάστηκε από 61700 αναγνώστες
Fine-tuning
Τίποτα δεν πήγαινε στραβά στο προηγούμενο GSX-R, τίποτα όμως δε μένει απαράλλαχτο στον αγώνα της τεχνολογικής εξέλιξης. Έτσι, το νέο πλαίσιο είναι μικρότερο σε διαστάσεις, ενώ έτσι κόπηκαν και 15 χιλιοστά από το μεταξόνιο, για ακόμα πιο άμεσες αντιδράσεις στην αλλαγή κατεύθυνσης. Ταυτόχρονα, μειώθηκε η απόσταση μεταξύ της σέλας και των κλιπ-ον, οπότε και ο αναβάτης μπορεί να αλλάζει θέση στη σέλα πιο εύκολα για χρήση πίστας, ενώ κάθεται και πιο άνετα από πριν, για χρήση δρόμου. Η Suzuki αναφέρει πως το πλαίσιο αποτελείται από 5 κομμάτια, κολλημένα μεταξύ τους. Ναι, είναι και ελαφρύτερο από πέρυσι, κατά 1350 γραμμάρια. Α, η αιώνια αναζήτηση γραμμαρίων, υποψήφιων για εξολόθρευση! Αγαπημένη εργασία των τεχνικών εξέλιξης, όσον αφορά στα Supersport. Μα, μήπως αυτά αποβαίνουν σε βάρος του κρατήματος; Το αντίθετο. Η Suzuki μιλάει για ακόμα καλύτερη συμπεριφορά στην πίστα, με τον… επανα-προγραμματισμό της ακαμψίας του νέου πλαισίου. Επιπλέον ατού του νέου πλαισίου, είναι και το γεγονός πως είναι στενότερο στο σημείο που περνάει κάτω από τη σέλα, αυξάνοντας την ευκολία με την οποία μπορεί ο αναβάτης να μετακινηθεί πάνω στη μοτοσικλέτα, κατά τη γρήγορη οδήγηση. Και το ψαλίδι; Μα και αυτό μπήκε σε δίαιτα Atkins, καταφέρνοντας με νέο σχεδιασμό να χάσει… 900 γραμμάρια. Οι αναρτήσεις τώρα έχουν δεχθεί το μεγάλο νέο για το 2011, το απίθανο, και αποδεδειγμένης αξίας σε αγώνες, Big Piston Fork της Showa. Απλούστερο, ελαφρύτερο, με βελτιωμένη και πιο γραμμική λειτουργία σε σχέση με τα συμβατικά πιρούνια και με καλύτερη πληροφόρηση, ιδιαίτερα κατά το φρενάρισμα, αλλά και στις μικρές ανωμαλίες του οδοστρώματος. Το πιρούνι όμως στο GSX-R 600 δέχεται επιπλέον βοήθεια από το μικρότερο μη-αναρτώμενο βάρος κατά 550 γραμμάρια συνολικά, στο οποίο οδήγησαν οι νέες ελαφρύτερες χυτές ζάντες. Το νέο, αυτόματα ρυθμιζόμενο αμορτισέρ τιμονιού προσφέρει μικρή αντίσταση σε χαμηλές ταχύτητες (αστική χρήση, pits), ενώ αυξάνει την αντίσταση του, όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα. Το φρενάρισμα μπροστά για φέτος, έφυγε από τα ιαπωνικά χέρια της Tokico, με τη Brembo να αναλαμβάνει να βελτιώσει το αποτέλεσμα, όπου στο παρελθόν είχαν υπάρξει παράπονα για fade στη σκληρή χρήση. Και η Brembo τα κατάφερε και με το παραπάνω. Εκπληκτικά φρένα, από όπου και αν τα εξετάσεις, αποτελώντας μάλλον τα καλύτερα της κατηγορίας!

 
 Προπονημένο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική & Εργονομία
Κινητήρας
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Οδηγώντας
Big Piston Fork
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ