Ανήκουν σε μια από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες μοτοσικλετών στην Ελλάδα, ωστόσο διαφοροποιούνται βάση του χαρακτήρα τους. To ΚΤΜ προβάλει ένα «πολεμικό» προφίλ, το Moto Guzzi προσφέρεται για τουρισμό παντός δρόμου και το BMW βασίζεται στο πολυμορφικό χαρακτήρα του.
Ο ορισμός της απόδρασης και της περιπέτειας, αποτυπώνεται με τον καλύτερο τρόπο, στο μεγάλο on-off της Αυστριακής ΚΤΜ 990 Adventure. Το μεγάλο δικύλινδρο είναι κατασκευασμένο για εξορμήσεις και ταξίδια, σε άσφαλτο και χώμα. Κινητήρας με 106 άλογα στον τροχό και πλούσια ροπή απ’ το αρχικό άνοιγμα του γκαζιού. Παρά τον όγκο του, είναι πολύ εύκολο στην οδήγηση με ελαφριά αίσθηση στην πόλη ή στο ταξίδι. Οι αναρτήσεις της WP, λειτουργούν πολύ καλά σε όλες τις συνθήκες, με σωστή πληροφόρηση για το που πατάνε οι τροχοί, ενώ είναι πλήρως ρυθμιζόμενες. Ομοίως άψογα είναι τα φρένα της Brembo με διπλά δισκόφρενα και διπίστονες δαγκάνες. Διαθέτει ABS το οποίο απενεργοποιείται για χωμάτινη οδήγηση. Η έκδοση touring, περιλαμβάνει προστατευτικά κάγκελα, βάσεις για βαλίτσες, ψηλή ζελατίνα, θερμαινόμενα grip, σετ πλαϊνές βαλίτσες, και tank bag. Με τιμή 13.990, είναι απλά ready to travel!
Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX – 15.600€
Η Ιταλική Moto Guzzi εκπροσωπείται στα μεγάλα On-off με το Stelvio 1200 NTX. Μια μοτοσικλέτα που σε καθηλώνει με τον όγκο και τις όμορφες γραμμές της. Θέση οδήγησης πραγματικά άνετη για πολύωρη οδήγηση και μεγάλη προστασία απ’ τον αέρα, καθώς η ψηλή ρυθμιζόμενη ζελατίνα καλύπτει πλήρως τον αναβάτη. Πλούσια αποθέματα ροπής κινούν το σύνολο με αξιοπρέπεια, που σε ταξίδι καταπίνει τα χιλιόμετρα με άνεση. Ο εξοπλισμός του είναι ιδιαίτερα πλούσιος στην έκδοση ΝΤΧ, με πλαϊνές βαλίτσες, προστατευτικά κάγκελα, προβολείς ομίχλης, χούφτες τιμονιού και βελτιωμένη απόδοση με 105 ίππους στον τροχό. Το ανεστραμμένο 50άρι πιρούνι της Marzocchi και τα πανίσχυρα φρένα της Brembo συμπληρώνουν την, υψηλών προδιαγραφών, τουριστική μοτοσικλέτα της Moto Guzzi.
BMW R1200 GS – 14.150€
Μια εταιρεία της οποίας το όνομα αποτελεί συνώνυμο του μοτοσικλετιστικό τουρισμό μεγάλων αποστάσεων. Πρόσφατα ανανέωσε το δημοφιλές R1200GS, πάντα με τον γνώριμο κινητήρα σε διάταξη boxer. Η βάση του θα είναι ο κινητήρας του HP2, προσαρμοσμένος στις ανάγκες του πιο ταξιδιάρικου GS. Με τέσσερις βαλβίδες στον κύλινδρο και δύο εκκεντροφόρους επί κεφαλής, αντί για έναν που είχε το προηγούμενο μοντέλο, θα έχει 5% καλύτερη απόδοση, με 110 άλογα, βελτιωμένη ροπή και μεγαλύτερο ωφέλιμο εύρος κατά 500 στρ/λεπτό. Όπως δήλωσε η Βαυαρική εταιρεία, τα οφέλη σε πρόσφυση, επιτάχυνση και ροπή θα είναι σημαντικά. Αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον στην παραγωγή και στην εγχώρια αγορά, όπου θα πάρουμε μια πρώτη γεύση από τις οδηγικές του ικανότητες.