LIVE: κίνηση στους δρόμους

H ισορροπία δύναμης και στησίματος δίνει πολλές δυνατότητες.

Με το TE310 στο παγκόσμιο πρωτάθλημα enduro συναντάμε τον Simone Albergoni και τον Antoine Meo.

Νέα αγωνιστική εξάτμιση ειδικά μελετημένη για το ΤΕ 310.

Έχει διπλή χαρτογράφηση με δυνατότητα επιλογής εν κινήσει από ένα κουμπί, και 6τάχυτο κιβώτιο.

Εμπρός φοράει πιρούνι Kayaba 48mm πλήρως ρυθμιζόμενο ως προς την επαναφορά/συμπίεση και πίσω αμορτισέρ πλήρως ρυθμιζόμενο και αυτό.

Από αυτό το εύχρηστο κουμπί στο τιμόνι, ο οδηγός μπορεί νΆ αλλάζει χάρτες εν κινήσει.

Δοκιμή: Husqvarna TE 310

Ξεφορτωμένο από τα περιττά βάρη και φορτωμένο με όλη την τεχνογνωσία της Husqvarna, το νέο TE 310 με το μοτέρ των 302,44 κ.εκ. εδραιώνεται ως το ελαφρύτερο στην κατηγορία Ε2.

 
Όλους μας είχαν λίγο-πολύ πείσει (μέσω αυτού του μύθου όπου ο μικρόσωμος άνθρωπος κατατροπώνει τον παντοδύναμο γίγαντα χρησιμοποιώντας την εξυπνάδα του) ότι καλό είναι η ευφυΐα να υπερισχύει της σωματικής δύναμης, γιατί όσοι βασίζονται μόνο στη δύναμή τους και δεν καλλιεργούν το μυαλό τους, αργά ή γρήγορα αποτυγχάνουν. Παραδεχτείτε το… είστε από αυτούς που αναρωτιούνται, όπως κι εμείς, γιατί να πρέπει κάποιος να διαλέξει ανάμεσα σε δύναμη κι εξυπνάδα και να μη μπορεί με κάποιον τρόπο να φτιάξει έναν τέλειο, ισορροπημένο και αήττητο συνδυασμό και των δύο…Ευτυχώς τον ίδιο ακριβώς προβληματισμό φάνηκε να έχουν και οι μηχανικοί της Husqvarna που με τη στήριξη του ομίλου της BMW και τη βοήθεια ενός από τους πιο τεχνικούς οδηγούς στο παγκόσμιο πρωτάθλημα enduro, του Antoine Meo, τα τελευταία 2 χρόνια δημιούργησαν, εξέλιξαν και έφεραν στην κορυφή τον τέλειο συνδυασμό δύναμης κι ευφυίας, το TE310. Ένα «αυθάδες» κατασκεύασμα που δημιουργήθηκε για νΆ αμφισβητήσει την κορυφή και να προκαλέσει τον ανταγωνισμό στην κατηγορία των 450cc και που, στα χέρια του Antoine Meo, φαίνεται να τα καταφέρνει πολύ καλά αφού έχει μια σπάνια ισορροπία ανάμεσα σε απόδοση, βάρος και ευελιξία γράφοντας ήδη ιστορία στα αγωνιστικά δρώμενα της Ε2 κατηγορίας. Ξεκινώντας την βόλτα μου με το TE 310 που μου δόθηκε, μου ζητήθηκε να είμαι ευγενικός μαζί του επειδή για εκείνο ήταν η παρθενική του βόλτα αφού ήταν άστρωτο. Έπρεπε λοιπόν να είμαι προσεκτικός και κυρίως να μην έχω πολλές απαιτήσεις. Και πραγματικά ξεκίνησα πολύ ήρεμα και προσεκτικά, αλλά γρήγορα διαπίστωσα ότι το μηχανάκι σιγά-σιγά μου ζητούσε να το δοκιμάσω επί ίσοις όροις με όλα τα άλλα. Στρωμένο-άστρωτο, λίγη σημασία είχε τελικά, γιατί το 310 έκανε όλα όσα έπρεπε για να με πείσει ότι αξίζει την προσοχή μου. Μου έδειξε όλη του τη δύναμη και τη σταθερότητα, το έφτασα κοντά στα επιτρεπτά όρια και πήρα τις πληροφορίες που ήθελα, ενώ συνειδητοποίησα ότι δεν είναι καθόλου τυχαίες οι διακρίσεις που έχει ως τώρα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και δε θα μου φανεί καθόλου περίεργο να το δω να διαπρέπει μέσα στα επόμενα χρόνια.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ