Ενώ μέχρι πριν από περίπου δύο χρόνια είχαμε αντιμέτωπους το Δαβίδ και τον Γολιάθ κι έπεφταν στοιχήματα για το ποιος θα καταφέρει να κερδίσει την αέναη μάχη ανάμεσα σε σώμα και μυαλό, τώρα πια δε χρειάζεται να προβληματιζόμαστε άλλο, καθώς η Husqvarna ένωσε με μεγάλη επιτυχία τις δύο αυτές αρετές. Κι έτσι πάνω στη σέλα του 310 αισθάνεσαι ότι τα έχεις όλα. Μιλάμε για μια πολύ σταθερή και προβλέψιμη μοτοσικλέτα που ανταποκρίνεται άμεσα και με ακρίβεια σε όλες τις κινήσεις του εκάστοτε αναβάτη χαρίζοντας έτσι νίκες στους επαγγελματίες αγωνιζόμενους και διασκέδαση στους ερασιτέχνες. Προσωπικά, αντιλήφθηκα γρήγορα ότι στην επιλογή του soft χάρτη η δύναμη έρχεται πολύ γραμμικά, πράγμα που είναι απαραίτητο για σταθερή οδήγηση χωρίς ξεσπάσματα. Μπορούσα να κρατάω το γκάζι αρκετή ώρα ανοιχτό και να νιώθω διαρκώς κυρίαρχος της μοτοσικλέτας αφού δεν είχε χαζοσπινιαρίσματα και δε μάζευε υπερβολική φόρα για να καταλήξει να με κουράσει στα φρένα και να χάσω τη ροή μου μαζί με το χρόνο μου στην είσοδο της στροφής. Στο κέντρο της στροφής, το απίστευτα δυνατό και υπερβολικά ελαφρύ μοτέρ που (δεν!) αισθανόμουν ανάμεσα στα πόδια μου, με προκαλούσε να «χουφτώσω» τη μοτοσικλέτα για να μΆ εκσφενδονίσει στην επόμενη στροφή. Όταν χρειαζόταν να φρενάρω, εκεί αισθανόμουν το άκαμπτο πλαίσιο και τις αναρτήσεις να με ωθούν να το «καρφώσω» και να το στρίψω με όλη μου τη δύναμη σχεδόν με κλειστά μάτια. Στη hard επιλογή, η μοτοσικλέτα σου δίνει την αίσθηση ότι έχεις ξεφύγει πια εντελώς από τα 250άρια και με λίγη ατομική προσπάθεια μπορείς να χτυπήσεις ένα νορμάλ 450άρι. Κι εκεί, αν είσαι καλά προπονημένος, το 310 θα σου δώσει το σύνθημα να πιέσεις πέρα από τις δυνατότητες που νόμιζες ότι έχεις και θα δεις με έκπληξη τους χρόνους σου να κατεβαίνουν χωρίς να φοβηθείς και χωρίς να μπορείς να προβλέψεις πότε θα σταματήσει το χρονόμετρο να πέφτει!
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr