Ο κινητήρας του 310 προέρχεται άμεσα από αυτόν του 250 κι έχει τα ίδια κάρτερ με μεγαλύτερη διαδρομή και διάμετρο κυλίνδρου (82 x 57,35mm). Επιπλέον, το ΤΕ 310 είναι το μηχανάκι παραγωγής με το πιο ελαφρύ μοτέρ, αφού ζυγίζει μόλις 22 κιλά! Ο βασικός σχεδιασμός είναι ίδιος αλλά έχει πλέον πολύ μεγαλύτερη ροπή και δύναμη με την αύξηση του κυβισμού σε 302,4cc από 297,6cc που ήταν πέρσι. Φοράει 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους, 4 βαλβίδες τιτανίου σε ακτινωτή διάταξη, ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού Mikuni 45mm από 42mm που ήταν πέρσι, έχει συμπίεση 13:1 και νέο σύστημα εξάτμισης ειδικά σχεδιασμένο για το 310, για περαιτέρω βελτίωση των επιδόσεων. Έχει διπλή χαρτογράφηση με δυνατότητα επιλογής εν κινήσει από ένα κουμπί, 6τάχυτο κιβώτιο και διατίθεται με ειδική πλεξούδα enduro για απαλλαγή από περιττά βάρη, όπως είναι τα φλας και η κόρνα, μια ιδανική επιλογή για αγωνιστικά μηχανάκια. Διατίθεται επίσης με μίζα και με μανιβέλα εκκίνησης (αυτόματης συμπίεσης).Οι δύο επιλογές χαρτών είναι η hard και η soft που ο αναβάτης θα επιλέξει με έναν εύχρηστο και απλό διακόπτη στο τιμόνι, ανάλογα με την ποιότητα του εδάφους (αν είναι ξερό το χώμα ή λασπωμένο) και φυσικά ανάλογα τον τρόπο οδήγησης του ίδιου.