Πήραμε στα χέρια μας το Vision 50 με μόλις 5χλμ. στο κοντέρ του, και λόγω βιασύνης, δεν προχωρήσαμε στο καθιερωμένο χαλαρό στρώσιμο, πίνοντας του το αίμα από την αρχή. Το Vision δεν ίδρωσε, ο κινητήρας δε μύρισε, τα φρένα έδειξαν το καλό τους πρόσωπο από την πρώτη στιγμή. Σίγουρα αυτό που περιορίζει το σύνολο είναι η νόμιμη τελική των 50χλμ/ώρα. Σύμφωνα με το νόμο, δεν μπορείτε να βγείτε στην Εθνική Οδό, μια πολύ λογική διάταξη, που αφορά στην ασφάλεια σας. Η δοκιμή έγινε στο κέντρο, με ταξίδι προς τη Φιλαδέλφεια, με την ανάβαση στα κάθετα Τουρκοβούνια, με κίνηση στο μποτιλιαρισμένο κέντρο, και ανάβαση Κηφισίας σε ώρα αιχμής, κλπ. Όσο λοιπόν ο δρόμος δεν είναι ανοιχτός, το Vision 50 κινείται με σιγουριά και ασφάλεια ανάμεσα στα αυτοκίνητα, διατηρώντας απολύτως λογικές ταχύτητες, κινούμενο σε αρμονία με τα υπόλοιπα δίκυκλα. Το μικρό του βάρος, το ελάχιστο πλάτος, και το άψογο ζύγισμα του, του επιτρέπουν να ελιχθεί με κορυφαία ταχύτητα ανάμεσα σε αυτοκίνητα, λύνοντας με κλειστά τα μάτια ακόμα και το δυσκολότερο κυκλοφοριακό παζλ. Ταυτόχρονα, τα φρένα του, και με την αρωγή του CBS, διαθέτοντας μεγάλη δύναμη και ακριβέστατη πληροφόρηση, ακινητοποιούν το scooter αστραπιαία, και ελεγχόμενα, από όλες τις ταχύτητες. Προσοχή χρειάζεται όταν ο δρόμος ανοίξει, λόγω της μικρής τελικής ταχύτητας, ενώ προσοχή θέλει και στο ξεκίνημα από το φανάρι, καθώς το Vision εκκινεί πολύ ομαλά, και σχετικά αργά στα πρώτα 2-3 δευτερόλεπτα, όμως αμέσως μετά επιταχύνει ικανοποιητικά. Στην ανηφόρα, όπως είναι λογικό, η τελική πέφτει, ενώ στο κάθετο κομμάτι της Γαλατσίου βρεθήκαμε να ανεβαίνουμε με 30χλμ/ώρα. Η οδική συμπεριφορά του Vision 50 είναι σαφώς sport, προσφέροντας πολύ καλό κράτημα, και σταθερότητα υπό κλίση, και δίνοντας αφορμές για να μην κλείνεις πουθενά το γκάζι. Τα ελαστικά είναι πολύ καλά, ενώ μικρό παράπονο έχουμε από τις σφιχτές αναρτήσεις στον τομέα της άνεσης, λόγω της κακής ελληνικής ασφάλτου. Και με δεύτερο άτομα στη σέλα του, το Vision θα σας βγάλει ασπροπρόσωπους, αρκεί να αποφύγετε τις κάθετες ανηφόρες. Συνολικά, διασκέδασα με την ψυχή μου το αθηναϊκό μποτιλιάρισμα, έχοντας πολλές φορές την αίσθηση πως οδηγώ… ηλεκτρικό δίκυκλο!
6.000 πατίνια από εταιρείες ενοικίασης στους δρόμους, χωρίς επίσημη άδεια!
Πτώση στην κατανάλωση αλκοόλ στα νυχτερινά μαγαζιά λόγω αλκοτέστ!
SYM VF 125: Με κατανάλωση 2,2λτ/100χλμ βάζεις μέσα τα πρατήρια!
Keeway Vieste 125 E5+: Επιστρέφει ανανεωμένο, τεχνολογικά πληρέστερο και ακόμα πιο πρακτικό!
Υδρόψυκτα Α2 Scrambler με 19 ιντσών τροχό εμπρός
Voge 300 Rally 2025: Με νέο κινητήρα Euro5+ και στοχευμένες αναβαθμίσεις
Kymco AK575 Premium 2025 : Με νέο κινητήρα και premium εξοπλισμό!
Kymco X-Town ST 250 2025: Το νέο 250άρι scooter έρχεται στην Ελλάδα
Omo X : Ηλεκτρικό scooter με τεχνητή νοημοσύνη πάει χωρίς αναβάτη!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025