Πήραμε στα χέρια μας το Vision 50 με μόλις 5χλμ. στο κοντέρ του, και λόγω βιασύνης, δεν προχωρήσαμε στο καθιερωμένο χαλαρό στρώσιμο, πίνοντας του το αίμα από την αρχή. Το Vision δεν ίδρωσε, ο κινητήρας δε μύρισε, τα φρένα έδειξαν το καλό τους πρόσωπο από την πρώτη στιγμή. Σίγουρα αυτό που περιορίζει το σύνολο είναι η νόμιμη τελική των 50χλμ/ώρα. Σύμφωνα με το νόμο, δεν μπορείτε να βγείτε στην Εθνική Οδό, μια πολύ λογική διάταξη, που αφορά στην ασφάλεια σας. Η δοκιμή έγινε στο κέντρο, με ταξίδι προς τη Φιλαδέλφεια, με την ανάβαση στα κάθετα Τουρκοβούνια, με κίνηση στο μποτιλιαρισμένο κέντρο, και ανάβαση Κηφισίας σε ώρα αιχμής, κλπ. Όσο λοιπόν ο δρόμος δεν είναι ανοιχτός, το Vision 50 κινείται με σιγουριά και ασφάλεια ανάμεσα στα αυτοκίνητα, διατηρώντας απολύτως λογικές ταχύτητες, κινούμενο σε αρμονία με τα υπόλοιπα δίκυκλα. Το μικρό του βάρος, το ελάχιστο πλάτος, και το άψογο ζύγισμα του, του επιτρέπουν να ελιχθεί με κορυφαία ταχύτητα ανάμεσα σε αυτοκίνητα, λύνοντας με κλειστά τα μάτια ακόμα και το δυσκολότερο κυκλοφοριακό παζλ. Ταυτόχρονα, τα φρένα του, και με την αρωγή του CBS, διαθέτοντας μεγάλη δύναμη και ακριβέστατη πληροφόρηση, ακινητοποιούν το scooter αστραπιαία, και ελεγχόμενα, από όλες τις ταχύτητες. Προσοχή χρειάζεται όταν ο δρόμος ανοίξει, λόγω της μικρής τελικής ταχύτητας, ενώ προσοχή θέλει και στο ξεκίνημα από το φανάρι, καθώς το Vision εκκινεί πολύ ομαλά, και σχετικά αργά στα πρώτα 2-3 δευτερόλεπτα, όμως αμέσως μετά επιταχύνει ικανοποιητικά. Στην ανηφόρα, όπως είναι λογικό, η τελική πέφτει, ενώ στο κάθετο κομμάτι της Γαλατσίου βρεθήκαμε να ανεβαίνουμε με 30χλμ/ώρα. Η οδική συμπεριφορά του Vision 50 είναι σαφώς sport, προσφέροντας πολύ καλό κράτημα, και σταθερότητα υπό κλίση, και δίνοντας αφορμές για να μην κλείνεις πουθενά το γκάζι. Τα ελαστικά είναι πολύ καλά, ενώ μικρό παράπονο έχουμε από τις σφιχτές αναρτήσεις στον τομέα της άνεσης, λόγω της κακής ελληνικής ασφάλτου. Και με δεύτερο άτομα στη σέλα του, το Vision θα σας βγάλει ασπροπρόσωπους, αρκεί να αποφύγετε τις κάθετες ανηφόρες. Συνολικά, διασκέδασα με την ψυχή μου το αθηναϊκό μποτιλιάρισμα, έχοντας πολλές φορές την αίσθηση πως οδηγώ… ηλεκτρικό δίκυκλο!
Yamaha Ténéré 700 Rally - Test
MV Agusta Enduro Veloce 2026: Με 5ετή εγγύηση , 124 ίππους και premium ηλεκτρονικά
Παρουσίαση λιπαντικό αναρτήσεων IP: Σταθερή απόσβεση και προστασία που διαρκεί
Panther Racing του ΑΠΘ: Παγκόσμια πρωταθλήτρια στο MotoStudent 2025!
«Ψηφιακός»ΚΟΚ: Τα έσοδα από τα πρόστιμα αντί στους δήμους θα πηγαίνουν στα ταμεία της αστυνομίας!
Σλοβακία: Όριο ταχύτητας 6 χλμ./ώρα για όσους κινούνται στα πεζοδρόμια!
Μείωση στις παραβάσεις για μη χρήση κράνους κατά 25% δηλώνει η Τροχαία
Honda EICMA 2025: Νέα συλλογή ρούχων που ενώνει μόδα και μοτοσυκλέτα
Στην SP MOTORS θα βρεις το Kawasaki Versys 1100 με δώρο εξοπλισμό αξίας 800 ευρώ
Test Μεταχειρισμένου: Honda CB 500X (2019-2022)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία:   Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.:  998384177 
Δ.Ο.Υ.:  ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail:  [email protected]
 
Τηλέφωνο: 211 1085500 
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr 
Διοικητικά Στελέχη     
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη  Δάφνη Τριανταφύλλη 
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής:  Νίκος Καρανάσιος 
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης 
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.