Μπορεί οι Ιάπωνες να εστίασαν στην οικονομία με το Vision 50, όμως πιστέψτε μας, θα προτιμούσαν να προβούν στο τελετουργικό χαρακίρι, πριν ρίξουν την ποιότητα κατασκευής. Έτσι, το Vision 50 είναι γνήσιο τέκνο του «Big H», με ό,τι μπορεί αυτό να συνεπάγεται. Καταρχήν, να βγάλουμε από τη μέση το προφανές, ότι δηλαδή πρόκειται για το ίδιο σκαρί με του Vision 110, με τη μοναδική αλλαγή να αφορά στα κυβικά του κινητήρα. Όπως λοιπόν και το «μεγάλο» Vision, έτσι και το πενηντάρι είναι καλοφτιαγμένο, με άριστη συναρμογή πλαστικών και μεταλλικών μερών, άψογη βαφή, και design που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα κορυφαία σύγχρονα scooter. Είναι διαθέσιμο σε πέντε όμορφα χρώματα, με διακριτικό το λογότυπο Vision στο πλάι, και με sport πεντάμπρατσες ζάντες. Τα μπροστινά φλας είναι ενσωματωμένα στην ποδιά, χωρίς έτσι να χαλάνε το design, ενώ και τα πίσω έχουν έξυπνα ενσωματωθεί, χωνευτά, δίπλα στο φωτιστικό σώμα. Το μονό σταντ κλειδώνει και ξεκλειδώνει με ένα «κλικ», ενώ διαθέτει και διακόπτη ασφαλείας που δεν θα σας αφήσει να ξεκινήσετε, αν το σταντ είναι κατεβασμένο. Και μην ανησυχείτε για το διπλό σταντ, είναι καλοσχεδιασμένο και απαιτεί ελάχιστη προσπάθεια για να το ανοίξετε. Οι καθρέπτες προσφέρουν πολύ καλό οπτικό πεδίο, χωρίς να δείχνουν ώμους, η κόρνα είναι δυνατή, τα φλας έχουν βομβητή χαμηλής έντασης, και το ύψος της σέλας θα επιτρέψει και στα χαμηλά αναστήματα να νιώσουν ασφάλεια στο φανάρι. Τα όργανα αποτελούν άσκηση λιτότητας, προσφέροντας ενδείξεις κοντέρ, βενζίνης, και ολικού χιλιομετρητή. Για έξτρα ασφάλεια στη νυχτερινή οδήγηση, το πίσω φτερό έχει και ένα ανακλαστικό τρίγωνο. Άψογο το φινίρισμα, αφού, όπου και αν κοιτάξαμε, δεν καταφέραμε να δούμε το παραμικρό ψεγάδι.
Yamaha Tracer 9: Κι αυτή με «αυτόματο» κιβώτιο
Τα Α1 παπιά της ελληνικής αγοράς με ημιαυτόματο κιβώτιο
Souo S 2000: Boxer 8-κύλινδρη από Κίνα ―τι άλλο θα δούμε;
Bimota KB998: Μία Ιταλίδα από Ιαπωνία
Το Triumph TF 250-X μέσα στο πεδίο μάχης του Call of Duty: Warzone
Bear 650: Παρουσιάστηκε η νέα scrambler της Royal Enfield
Μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο ή και τα δύο;
Test FSD FS-910: Από τα πιο προσιτά Full Face της αγοράς, με σπορ εμφάνιση
Τι έκανε Best Seller το Voge DS525X
Honda CB1000 Hornet: Γιατί επιλέχθηκε ο κινητήρας της FireBlade.
Τα μοντέλα της Peugeot σε περιμένουν στην Γιάννης Χαλκιάς ΑΕΒΕ
H Suzuki στην EICMA: Έμφαση στα «πράσινα» μοντέλα και στους αγώνες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr