Πήραμε στα χέρια μας το Vision 50 με μόλις 5χλμ. στο κοντέρ του, και λόγω βιασύνης, δεν προχωρήσαμε στο καθιερωμένο χαλαρό στρώσιμο, πίνοντας του το αίμα από την αρχή. Το Vision δεν ίδρωσε, ο κινητήρας δε μύρισε, τα φρένα έδειξαν το καλό τους πρόσωπο από την πρώτη στιγμή. Σίγουρα αυτό που περιορίζει το σύνολο είναι η νόμιμη τελική των 50χλμ/ώρα. Σύμφωνα με το νόμο, δεν μπορείτε να βγείτε στην Εθνική Οδό, μια πολύ λογική διάταξη, που αφορά στην ασφάλεια σας. Η δοκιμή έγινε στο κέντρο, με ταξίδι προς τη Φιλαδέλφεια, με την ανάβαση στα κάθετα Τουρκοβούνια, με κίνηση στο μποτιλιαρισμένο κέντρο, και ανάβαση Κηφισίας σε ώρα αιχμής, κλπ. Όσο λοιπόν ο δρόμος δεν είναι ανοιχτός, το Vision 50 κινείται με σιγουριά και ασφάλεια ανάμεσα στα αυτοκίνητα, διατηρώντας απολύτως λογικές ταχύτητες, κινούμενο σε αρμονία με τα υπόλοιπα δίκυκλα. Το μικρό του βάρος, το ελάχιστο πλάτος, και το άψογο ζύγισμα του, του επιτρέπουν να ελιχθεί με κορυφαία ταχύτητα ανάμεσα σε αυτοκίνητα, λύνοντας με κλειστά τα μάτια ακόμα και το δυσκολότερο κυκλοφοριακό παζλ. Ταυτόχρονα, τα φρένα του, και με την αρωγή του CBS, διαθέτοντας μεγάλη δύναμη και ακριβέστατη πληροφόρηση, ακινητοποιούν το scooter αστραπιαία, και ελεγχόμενα, από όλες τις ταχύτητες. Προσοχή χρειάζεται όταν ο δρόμος ανοίξει, λόγω της μικρής τελικής ταχύτητας, ενώ προσοχή θέλει και στο ξεκίνημα από το φανάρι, καθώς το Vision εκκινεί πολύ ομαλά, και σχετικά αργά στα πρώτα 2-3 δευτερόλεπτα, όμως αμέσως μετά επιταχύνει ικανοποιητικά. Στην ανηφόρα, όπως είναι λογικό, η τελική πέφτει, ενώ στο κάθετο κομμάτι της Γαλατσίου βρεθήκαμε να ανεβαίνουμε με 30χλμ/ώρα. Η οδική συμπεριφορά του Vision 50 είναι σαφώς sport, προσφέροντας πολύ καλό κράτημα, και σταθερότητα υπό κλίση, και δίνοντας αφορμές για να μην κλείνεις πουθενά το γκάζι. Τα ελαστικά είναι πολύ καλά, ενώ μικρό παράπονο έχουμε από τις σφιχτές αναρτήσεις στον τομέα της άνεσης, λόγω της κακής ελληνικής ασφάλτου. Και με δεύτερο άτομα στη σέλα του, το Vision θα σας βγάλει ασπροπρόσωπους, αρκεί να αποφύγετε τις κάθετες ανηφόρες. Συνολικά, διασκέδασα με την ψυχή μου το αθηναϊκό μποτιλιάρισμα, έχοντας πολλές φορές την αίσθηση πως οδηγώ… ηλεκτρικό δίκυκλο!
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Margaris Scooterland: Για αξιόπιστο service στα scooter της Aprilia
Κίνηση στις λεωφορειολωρίδες: η Αγγλία πιο πίσω από την Ελλάδα;
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr