Το πλαίσιο είναι ατσάλινο, διπλό, με δυο ακόμα σωλήνες να το ενισχύουν στο μέρος που εφάπτεται με τον κινητήρα. Καμία αμφιβολία δεν τίθεται για ελαστικότητες, κι έτσι η τιθάσευση του κινητήρα γίνεται με τον καλύτερο τρόπο. Έρευνες της Aprilia έδειξαν πως η σταθερότητα του στις ψηλές ταχύτητες είναι εφάμιλλη με αυτή που επιδεικνύει μια μοτοσικλέτα, ενώ είναι δυο φορές πιο σταθερό από συμβατικά scooter. Οι κλίσεις που μπορεί να επιτύχει το SRV είναι αντίστοιχες με του GP, και φθάνουν τις 45 μοίρες σε ιδανικές συνθήκες. Το πλαίσιο συνεργάζεται με ένα συμβατικό πιρούνι με τη θηριώδη για scooter διάμετρο των 41 χιλιοστών. Το πιρούνι έχει δεχθεί διαφορετικό σετάρισμα από εκείνο του GP, ώστε να βελτιωθεί η ευστάθεια κατά το φρενάρισμα, αλλά και υπό κλίση. Πίσω βρίσκουμε ένα οριζόντια τοποθετημένο μονό αμορτισέρ, που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση σε 7 θέσεις. Στον περιορισμένο χρόνο της αποστολής, ψάξαμε μόνοι μας να βρούμε από πού ρυθμίζεται, αλλά δεν καταφέραμε να βρούμε τρόπο πρόσβασης σε αυτό. Μπροστά, το SRV διαθέτει μεγάλο τροχό 16 ιντσών, με τον πίσω στις 15 ίντσες, ενώ αμφότεροι είναι κατασκευασμένοι από αλουμίνιο. Τα φρένα προέρχονται από τη χρυσή σειρά της Brembo, με δύο δίσκους των 300 χιλιοστών μπροστά και ένα δίσκο των 280 χιλιοστών πίσω. Δυστυχώς δεν υπάρχει έκδοση ABS, ενώ σε σχετική ερώτηση η Aprilia μας απάντησε πως δεν προβλέπεται άμεσα τέτοια έκδοση.
8+1 ηλεκτρικά scooter που φτάνουν τα 75χλμ/ω
Με 105χλμ/ω τελική και 120km αυτονομία το νέο Zero Neutrino
Γιατί όταν οδηγούμε αυτοκίνητο αλλάζουμε νοοτροπία;
Test LS2 Infinity II Carbon: Το μοναδικό ανθρακονημάτινο jet με 4 κελύφη
Honda NSR500V του 1997 δημοπρατήθηκε και πουλήθηκε σε τιμή-σοκ!
Νέος τιμοκατάλογος Kawasaki 2025 - Το Versys 1100 με 15 χιλιάρικα
Ξανά στο 1ο σκαλί του βάθρου Cerutti και Aprilia στο Africa Eco Race
Achaia Moto Θανόπουλος: 30 χρόνια στο πλευρό του αναβάτη
Νέος Κ.Ο.Κ.: Ξανακύλησες; Θα το πληρώσεις διπλά και τριπλά.
Voge DS525X: Premium περιφερειακά και τεχνολογία στη μεσαία κατηγορία
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr