Πρόκειται για τα Piaggio Liberty 125 και 150, Beverly 300, Carnaby 300 και Fly 100, των οποίων οι τιμές μετά την προσφορά έχουν ως εξής:
· Liberty 125: 1.890 ευρώ (από 2.090 ευρώ)
· Liberty 150: 1.995 ευρώ (από 2.380 ευρώ)
· Beverly 300: 4.090 ευρώ (από 4.450 ευρώ)
· Carnaby 300: 3.290 ευρώ (από 3.980 ευρώ)
· Fly 100: 1.370 ευρώ από (1.570 ευρώ)
Liberty 125-150: Αντιμετωπίζει την κίνηση με στιλ
Το Liberty είναι ένα ελαφρύ scooter με μεγάλους τροχούς, που προσφέρει ευκολία στην οδήγηση και αποτελεί μια ιδανική λύση στην πόλη. Διαθέτει πίσω σχάρα, αναδιπλούμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη και μεγάλη δυνατότητα μεταφοράς αντικειμένων.
Beverly 300: O ηγέτης
Το δημοφιλέστερο ιταλικό best seller είναι ένα scooter ευέλικτο, ασφαλές, ποιοτικό και άνετο. Το Beverly 300 είναι ιδανικό για κίνηση μέσα και έξω από την πόλη. Ατού του είναι ο δυνατός κινητήρας, οι μεγάλοι τροχοί και οι άνετοι χώροι.
Carnaby 300: Το αληθινό όπλο για να αντιμετωπίσεις την κίνηση
Το Carnaby 300 είναι ένα μοντέλο που εκφράζει απόλυτα τον ιδιαίτερο ιταλικό σχεδιασμό σε συνδυασμό με τα πλεονεκτήματα ασφάλειας και λειτουργικότητας των scooter με μεγάλους τροχούς.
Fly 100: Καθημερινός φίλος
Το Fly διαθέτει χαμηλή σέλα και επίπεδη ποδιά για κορυφαία άνεση και λειτουργικότητα, σε συνδυασμό με έναν κινητήρα που δεν πρόκειται να απογοητεύσει στην καθημερινή κίνηση μέσα στην πόλη.
Μπορείτε, λοιπόν, να επισκεφτείτε ένα σημείο πώλησης Piaggio, να επιλέξετε ένα από τα δημοφιλή μοντέλα Liberty 125 & 150, Beverly 300, Carnaby 300 και Fly 100, να γίνετε μέλος της οικογένειας Piaggio και να επωφεληθείτε από τα προνόμια Piaggio.
Τι το θες το Mega On-Off αν δεν το πας παντού;
Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
Τι νέο φέρνει το Honda CRF450R του 2025
Θα κυριαρχήσουν Ινδία και Κίνα στην Παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας;
Ducati Scrambler περιορισμένης παραγωγής, με την υπογραφή του Van Orton
Κατασκοπικές φωτογραφίες από το νέο Bobber 350 της Royal Enfield
Top 3 Mega Adventure σε ιπποδύναμη
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγα;
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Tubeless ελαστικά VS σαμπρέλες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr