Triumph Speed 400 – Test
Triumph Speed 400 – Test
Triumph Speed 400 – Test
Triumph Speed 400 – Test
Triumph Speed 400 – Test
Triumph Speed 400 – Test
  • Triumph Speed 400 – Test
  • Triumph Speed 400 – Test
  • Triumph Speed 400 – Test
  • Triumph Speed 400 – Test
  • Triumph Speed 400 – Test
  • Triumph Speed 400 – Test

Triumph Speed 400 – Test

- Μονοκύλινδρος κινητήρας 400 κυβικών με 40 ίππους
- Traction control με δυνατότητα απενεργοποίησης
- Τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα και δικάναλο ABS
- Κατανάλωση 4,1 λίτρα ανά 100 χλμ που μπορεί να πέσει στα 2,5 σε ταξίδι

Τιμή: 5.690 ευρώ

+: Εμφάνιση, Απόδοση κινητήρα, Aνεση, Ήχος, Κατανάλωση
-: Λειτουργία μίζας

Την κοιτούσα και με κοιτούσε έξω από την αντιπροσωπεία. Είχα ήδη διαβάσει πολλά για αυτή τη νέα γενιά των 400αριών Triumph, αλλά τώρα είχα ένα στα χέρια μου και το μόνο σίγουρο ήταν ότι με περίμεναν μερικές έντονες μέρες. Στα χαρτιά το «πακέτο» τα έχει όλα. Είναι μια entry level, προσιτή Triumph με έναν κινητήρα 40 ίππων και μια απίστευτη εμφάνιση. Το θέμα ήταν …πώς θα τα πήγαινε στο δρόμο;
Η ιστορία της Triumph μας πάει πίσω στο μακρινό 1883, όταν ένας Γερμανός μετανάστης ίδρυσε μια εταιρεία παραγωγής ποδηλάτων στο Coventry της Αγγλίας, η οποία ονομάστηκε Triumph το 1886. Λίγα χρόνια αργότερα, το 1898, αποφασίστηκε η εταιρεία να παράγει και μοτοσυκλέτες, με την πρώτη εξ αυτών να κυλάει τις ρόδες της έξω από τη γραμμή παραγωγής το 1902. 122 χρόνια αργότερα και μετά από πολλές αλλαγές, αβεβαιότητες – ακόμα και μικρά κλεισίματα – η Triumph συνεχίζει να παράγει μοτοσυκλέτες μέχρι και σήμερα, δείχνοντας ότι μπορεί να προσαρμόζεται στους νέους καιρούς και τις νέες απαιτήσεις. Αυτή η λογική είναι λοιπόν, που το 2024 έφερε στα χέρια μας την Triumph Speed 400, την πρώτη μονοκύλινδρη Triumph από την εποχή που σταμάτησε την παραγωγή του Tiger Cub το 1968!
 

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά