Κρατώντας πατημένη μια από τις μανέτες των φρένων, πιέζουμε τη μίζα, και το S3 Advance έρχεται στη ζωή. Ο ψεκασμός μεταφράζεται σε άμεσο ρελαντί, και σε άριστη τροφοδοσία, ανεξαρτήτως καιρικών ή υψομετρικών συνθηκών.
Ο τρόπος με τον οποίο επιταχύνει το S3 χαμηλά έχει μια (υπολογισμένη) ελαφριά καθυστέρηση που δεν γίνεται όμως ποτέ ενοχλητική, καθώς η ώθηση είναι συνεχής, ενώ από τις μεσαίες και ψηλές στροφές χορταστική έως εντυπωσιακή. Κρατώντας ανοιχτό το γκάζι, το κοντέρ θα δείξει έως και 140χλμ/ώρα, δίχως να υποφέρει πουθενά από κραδασμούς, τρύπες ή λαχανιάσματα. Αντίθετα, η καμπύλη της ιπποδύναμης είναι μεν ήπια, είναι όμως ταυτόχρονα γεμάτη, όπως θα διαπιστώσετε και στις ανηφόρες. Εμείς, με αναβάτη, συνεπιβάτη και φορτίο, ανεβαίναμε την παρατεταμένη ανηφόρα της Εθνικής Οδού στο ύψος του Αγίου Στεφάνου, και το κοντέρ δεν έλεγε να πέσει κάτω από τα 130. Αν μη τι άλλο, εντυπωσιακό. Σε κατηφόρα θα περάσετε και τα 150χλμ/ώρα. Με λίγα λόγια, η απόδοση του κινητήρα του S3 Advance κρίνεται παραπάνω από ικανοποιητική για τα 250 κυβικά του scooter (πιθανώς να πρόκειται για το δυνατότερο 250 της αγοράς, ενώ δείχνει ικανός να βάλει τα γυαλιά ακόμα και σε αρκετούς 300άρηδες), μην αφήνοντας κανένα παραπονεμένο!
Τέλος, να μην παραλείψουμε να τονίσουμε το πόσο καλά λειτουργεί και το ψυγείο στο S3, αφού ακόμα και σε πολύ ζεστές μέρες, η θερμοκρασία δεν έφτασε ποτέ στη μέση!
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr