Μέσα στην κίνηση της πόλης, το S3 Advance αποδεικνύεται πολύ δυνατό, καθώς διαθέτει και την ανάλογη δύναμη στο μοτέρ, αλλά και δύναμη και πληροφόρηση όσον αφορά στα φρένα. Ο αναβάτης του μπορεί να ανοίγει το γκάζι σε κάθε φανάρι, με το S3 να εκτοξεύεται μπροστά, και κατόπιν να τσαρουχώνει τα φρένα, και να φρενάρει αστραπιαία, σε πολύ μικρές αποστάσεις.
Μπορεί τα φρένα να μη διαθέτουν ABS, δίνουν όμως στον αναβάτη να καταλάβει ακριβώς που είναι τα όρια τους, κι έτσι να εκμεταλλευθεί στο έπακρο τη μεγάλη δύναμη τους. Οι λακκούβες τώρα μας δίνουν την ευκαιρία να σχολιάσουμε ταυτόχρονα ένα θετικό κι ένα αρνητικό σημείο στο scooter της Daelim. Από τη μία μεριά, οι ανωμαλίες του οδοστρώματος δεν θα ταλαιπωρήσουν τη μέση αναβάτη και συνεπιβάτη, γεγονός πολύ θετικό, από την άλλη όμως, οι ελαστικές βάσεις στο τιμόνι, οι ελαστικότητες του πλαισίου και οι μαλακές αναρτήσεις δίνουν μια περίεργη, και σχετικά ασαφή εικόνα στο κράτημα. Στην εικόνα αυτή συνεισφέρουν και τα σκληρά ελαστικά της Schwalbe, που κόβουν τον αέρα στον αναβάτη με sport διαθέσεις.
Είμαστε σχεδόν σίγουροι, πως το κράτημα θα βελτιωθεί σε εντυπωσιακό βαθμό, αν αλλάξετε ελαστικά, θα θέλαμε όμως να βλέπαμε το S3 να παραδίδεται με μαλακά ελαστικά, καταλληλότερα για τις ελληνικές συνθήκες, από την αντιπροσωπεία. ΠαρΆ όλα αυτά, τα όρια στο κράτημα θα έρθουν κοντά μόνο στο βρεγμένο, ή σε ιδιαίτερα ολισθηρές καταστάσεις, ενώ σε όλες τις υπόλοιπες, ακόμα και με αυτά τα ελαστικά, το S3 Advance θα ελιχθεί σα δαίμονας ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, αφήνοντας πίσω του με χαρακτηριστική ευκολία τα περισσότερα οχήματα. Και στην Εθνική Οδό, μπορείτε να ταξιδεύετε άνετα με 120-140χλμ/ώρα, με χαρακτηριστική σταθερότητα, δίχως ταλαντώσεις, και κουνήματα. Τα φλας διαθέτουν ένα ανεπαίσθητο ηχητικό σήμα που δεν ενοχλεί (δεν ακούγεται όμως), οι καθρέπτες έχουν καλό οπτικό πεδίο, ενώ η κόρνα είναι από τις δυνατότερες και πιο ωραίες σε χροιά που έχουμε ακούσει!
Το keyless σύστημα λειτουργεί άψογα, ενώ πρέπει να πλησιάσετε πολύ κοντά για να σας αναγνωρίσει. Και η κατανάλωση καυσίμου στα 4,2lt/100χλμ κρίνεται λογικότατη, ενώ το μεγάλο ρεζερβουάρ των 11,5 λίτρων θα σας δώσει αυτονομία περίπου 270-275 χιλιομέτρων.
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr