Τα ξεχωριστά μαρσπίε συνεπιβάτη προσδίδουν ακόμα πιο σπορ εμφάνιση.

Νέα εξάτμιση στα πρότυπα του 1200.

Κινητήρας - Γνωστή και επιτυχημένη συνταγή

Ο γνωστός υγρόψυκτος V2 Testastretta 11ο που κινούσε το προηγούμενο μοντέλο και υποστήριζε δομικά το πλαίσιο, είναι η καρδιά και του νέου Monster 821. Από τα 821 κ.εκ του αποδίδει 109 ίππους και 8,8 κιλά ροπής με έμφαση στη φιλική και γραμμική λειτουργία. Οι 3 λιγότεροι ίπποι σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο δύσκολα φαίνονται στο δρόμο, μιας και οι τεχνικοί της Ιταλικής εταιρίας έδωσαν περισσότερη έμφαση στον τρόπο απόδοσης (ρυθμίζεται σε 3 modes) παρά στα απόλυτα νούμερα. Καλύπτει τις προδιαγραφές euro 4 και τα καυσαέρια εξάγονται από ένα καινούργιο τελικό με διπλές απολήξεις όμοιο με του μεγάλου αδελφού 1200. Η δύναμη περνάει στο δρόμο μέσω ενός εξατάχυτου κιβωτίου με μονόδρομο υγρό συμπλέκτη που πλέον μπορεί να δεχθεί (ως αξεσουάρ) quickshifter για αστραπιαία ανεβάσματα και κατεβάσματα. Μάλιστα σύμφωνα με τους ανθρώπους της Ducati, θα έχει προσιτή τιμή και θα μπορεί να τοποθετηθεί και μετά την αγορά του νέου Monster. Για την πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες φροντίζει το ρυθμιζόμενο σε 8 θέσεις Traction control, ενώ  τα διαστήματα service συνεχίζουν να είναι αραιά και να έρχονται κάθε 15.000 χλμ ή 12 μήνες για την τακτική συντήρηση και κάθε 30.000 χλμ για τη ρύθμιση των βαλβίδων.