Το μονόσελο αφαιρείται πανεύκολα και ξεπροβάλλει το τμήμα της σέλας για τον συνεπιβάτη.

Ποιοτική οθόνη με όμορφα γραφικά και πλήρεις ενδείξεις.

Aνεση, εργονομία - Aνετο και σπορ

Ο σπορ προσανατολισμός του μοντέλου δεν κρύβεται και αυτό το διαπιστώνεις με το που ανέβεις πάνω στη σέλα , η οποία είναι όσο μαλακή χρειάζεται ώστε να μην έχεις περιθώριο για παράπονα σε αυτόν τον τομέα. Το ύψος της είναι ρυθμιζόμενο και μπορείς εύκολα (χωρίς εργαλεία) να την προσαρμόσεις στα 785 – 810 χιλ από το έδαφος. Προσωπικά με 1,80 ύψος, το είχα στην ψηλή θέση αφού πατούσα εύκολα με τα δύο πόδια στο έδαφος, λόγω και της λεπτής σιλουέτας. Κάτω από αυτήν βρίσκεται μια υποδοχή usb αλλά και δύο θηλιές που μπορούν να φανούν χρήσιμες στο φόρτωμα αντικειμένων. Το σχετικά φαρδύ τιμόνι δεν δημιουργεί γωνίες που θα κουράσουν τους καρπούς, ενώ τα μαρσπιέ είναι τοποθετημένα σχετικά ψηλά, δημιουργώντας μια αρκετά σπορ θέση οδήγησης που όμως δεν ενοχλεί στην καθημερινότητα. Ο αέρας ανανέωσης πέρασε και από τον πίνακα οργάνων, ο οποίος πλέον αποτελείται από μια ποιοτική TFT  έγχρωμη οθόνη, με όμορφα γραφικά που αλλάζουν ανάλογα το πρόγραμμα οδήγησης (urban, touring, sport)και όλες τις απαραίτητες ενδείξεις όπως ο δείκτης καυσίμου και επιλεγμένης ταχύτητας, που έλειπαν από το προηγούμενο μοντέλο. Επίσης, σύμφωνα με τις τάσεις της εποχής, υπάρχει προαιρετικά η δυνατότητα για σύνδεση με smartphone μέσω του συστήματος Ducati Multimedia System.