Το επόμενο πρωί από την ημέρα της παρουσίασης, ένα κίτρινο Monster 821 περίμενε παραταγμένο τον κάθε δημοσιογράφο ώστε να ξεκινήσει το οδηγικό κομμάτι το οποίο περιελάμβανε μια διαδρομή 170 χλμ που ξεκινούσε και τελείωνε στην πόλη του Rimini. Το αρκετό κρύο και η υγρασία σε σχέση με την Ελλάδα, δεν μας έκαναν τόση εντύπωση, όσο οι κακοτράχηλοι δρόμοι που θα συναντούσαμε στη συνέχεια. Βγαίνοντας από την πόλη, η ποιότητα και οι πρόσφυση της ασφάλτου ήταν καλή, αλλά ο δρόμος στο μεγαλύτερο μέρος του είχε συνεχείς αναπηδήσεις και μικρές ρωγμές που δεν άφηναν το monster να δείξει όλες τις αρετές του. Εκεί όμως είχαμε την ευκαιρία να εστιάσουμε στη λειτουργία των αναρτήσεων, που παρά το σπορ προσανατολισμό απορροφούσαν πολύ καλά τις ανωμαλίες χωρίς να κουράζουν το σώμα. Ο κινητήρας είχε δείξει από νωρίς τις προθέσεις του, με αρκετή δύναμη, χαρακτηριστικό ήχο και πολύ ομαλό τρόπο απόδοσης, που έδειχνε ότι οι τεχνικοί της Ducati έχουν κάνει καλή δουλειά. Από τα 3 επίπεδα απόδοσης, στη μεγαλύτερη διάρκεια της διαδρομής είχαμε το sport, ώστε να απολαμβάνουμε την άμεση απόκριση και τη δύναμη στις μεσαίες σ.α.λ. Στο urban η απόδοση μειώνεται αισθητά στους 75 ίππους, κάνοντάς το κατάλληλο για συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης, ενώ το touring (109 ίππους) χαρίζει μια ομαλότερη λειτουργία, ειδικά στο σημείο που αποδίδεται η μέγιστη ροπή. Σε κάθε επίπεδο εκτός από τις εργοστασιακές ρυθμίσεις, ο αναβάτης μπορεί να προσαρμόσει το ABS και το traction σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Ο κακοτράχηλος δρόμος κάποια στιγμή τελείωσε και ήρθε η ώρα να απολαύσουμε το Monster σε φιδίσια διαδρομή με καλή άσφαλτο. Η νέα μοτοσυκλέτα ανταποκρίθηκε πλήρως στις υψηλές μας προσδοκίες, καθώς όσο και να την πίεζες δεν έδειχνε να δυσανασχετεί. Πολύ γρήγορη στις αλλαγές κατεύθυνσης με σωστή πληροφόρηση από τις αναρτήσεις και με μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, χάρη στα νέα ελαστικά της Pirelli που σου ενέπνεαν εμπιστοσύνη πριν καν ζεσταθούν. Η θέση οδήγησης επιτρέπει να τοποθετήσεις το σώμα σου όπως θέλεις, ώστε να επικεντρώνεσαι μόνο στο δρόμο καθώς γνωρίζεις ότι έχεις έναν ακόμη σύμμαχο στο πλευρό σου. Αυτός δεν είναι άλλος από το πακέτο φρένων της Brembo το οποίο χαρίζει κορυφαία αίσθηση και απόδοση και θα μπορούσε κάλλιστα να βρίσκεται σε μοτοσυκλέτα μεγαλύτερης κατηγορίας. Το νέο ABS είναι ακόμη καλύτερο από το προηγούμενο και στους δρόμους της Ελλάδας είμαστε σίγουροι ότι κάποια στιγμή θα χρειαστεί όπως και το traction control που λειτουργεί επίσης υποδειγματικά. Στο δρόμο της επιστροφής, αφού είχαμε κάνει στάση για φαγητό στο μαγευτικό San Leo, περάσαμε για άλλη μια φορά μέσα από την κίνηση της πόλης, όπου το Monster έδειξε τον ευέλικτο χαρακτήρα που του δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί άνετα ως καθημερινή μοτοσυκλέτα, αφού οι μαζεμένες διαστάσεις και ο πολιτισμένος χαρακτήρας του δεν πρόκειται να σταθούν εμπόδιο σε αυτές τις συνθήκες.