Η Benelli αποφάσισε να προχωρήσει στην διαδικασία προς την παραγωγή του TRK702, έχοντας την εμφάνιση του TRK800 που γνωρίσαμε πριν λίγο καιρό αλλά με διαφορετικό κινητήρα.
Η νέα μοτοσυκλέτα φαίνεται να «ακυρώνει» την προσφάτως παρουσιασμένη TRK800, αφού η μικρότερη TRK702 αποδίδει σχεδόν παρόμοια ισχύ αλλά με χαμηλότερο βάρος.
Η βασική διαφορά βρίσκεται στον κινητήρα, ο οποίος προέρχεται από τη «μαμά» QJMotor, την εταιρεία που κρύβεται πίσω από τη Benelli και πρόκειται για ένα δικύλινδρο απόδοσης 75 ίππων από 693 κυβικά εκατοστά. Τα χαρακτηριστικά αυτά έρχονται σε αντίθεση με αυτά της μεγαλύτερης TRΚ800, που ο 754 κ.εκ. κινητήρας της αποδίδει μόνο 76 άλογα. Αν τώρα στην παραπάνω εξίσωση των επιδόσεων βάλεις και τον παράγοντα του βάρους, τότε η ζυγαριά γέρνει ολοφάνερα προς τη μία μεριά. Με το 700ρι να ζυγίσει πλήρες υγρών, 6 κιλά λιγότερο από τα 226 κιλά του TRK800, τότε πιθανόν το νέο «αδερφάκι» να αντικαταστήσει το μεγαλύτερο μοντέλο.
Σε δυο εκδόσεις: μία δρόμου, μία πιο
Σε ότι αφορά τα περιφερειακά της μοτοσυκλέτας, μπροστά συναντάμε μία ανάρτηση με ανάποδα πιρούνια και ένα μονό αμορτισέρ στο πίσω μέρος, ενώ την πέδηση αναλαμβάνουν οι μπροστινές ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες Brembo με στάνταρ το ABS, όλα απευθείας από το TRK800. Πιθανόν το νέο μοντέλο να κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις, με την πρώτη να «φοράει» χυτές ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με λάστιχα 120/70ZR17 και 160/60/ZR17 προσανατολισμένο στο δρόμο. Η δέυτερη και πιο περιπετειώδης έκδοση θα εξοπλίζεται με ακτινωτούς τροχούς και διαστάσεις 19 ιντσών μπροστά με ελαστικό 110/80R19 και 17 ιντσών πίσω με 150/70R19.
Το πλαίσιο της TRK702 είναι παρόμοιο με την μοτοσυκλέτα που αντικαθιστά, έχοντας όμως ελαφρώς μικρότερο μεταξόνιο. Παρότι αμφότερες έχουν σχεδόν ίδια εμφάνιση, το φαίρινγκ της 702 διαφέρει, όντας πιο αεροδυναμικό με τους διάφανους πλευρικούς εκτροπής ανέμου που συνοδεύουν τη ζελατίνα. Χαμηλότερα, θα βρούμε ένα προβολέα τεχνολογίας LED σε σχήμα μπούμερανγκ, ενώ οι προστατευτικές μπάρες κινητήρα και οι χούφτες τονίζουν ακόμα περισσότερο τον off-road χαρακτήρα του μοντέλου, προσφέροντας ταυτόχρονα προστασία στον αναβάτη. Περνώντας στο πίσω μέρος, υπάρχουν μεγάλες χειρολαβές για τον συνεπιβάτη και μία πρακτική σχάρα, στην οποία πέρα της μπαγκαζιέρας μπορούν να τοποθετηθούν και έξτρα βαλίτσες δεξιά-αριστερά.
Αναμένεται να μάθουμε περισσότερα σύντομα
Τώρα το ερώτημα είναι ένα. Πότε θα το δούμε στην παραγωγή; Παλαιότερα είχαν δημοσιευθεί σχέδια της Benelli για ένα TRK702 το οποίο έμοιαζε περισσότερο με το μικρό αδερφάκι του TRK502, ωστόσο φαίνεται πως το πρότζεκτ δεν προχώρησε. Από την άλλη, τον Ιανουάριο η ιταλική φίρμα μας είχε γνωρίσει το TRK800 το οποίο όμως στα χαρτιά «χάνει» από το νέο μοντέλο. Το μέλλον λοιπόν θα δείξει τι μας επιφυλάσσει η Benelli.
To TRK702 σφετερίζεται τη θέση του TRK800!
Με παρόμοια Adventure εμφάνιση.
Με κινητήρα 693 κ.εκ. που αποδίδει 75 άλογα (σε σχέση με τα 76 του TRK800).
Βάρος 220 κιλά και δύο εκδόσεις, για δρόμο και για χώμα.
Πιστεύεις μπορεί να τα βάλει με το Tenere 700;