Ducati Monster: Πιο μυώδες με 18 λιγότερα κιλά και μεγαλύτερη ιπποδύναμη

Ducati Monster: Πιο μυώδες με 18 λιγότερα κιλά και μεγαλύτερη ιπποδύναμη
8 Φωτογραφίες »

Χορεύει από στροφή σε στροφή με 18 λιγότερα κιλά στο πλαίσιο
Μυώδης εμφάνιση με χαρακτηριστικές, «ντουκατίσιες» γραμμές
111 ίπποι με IMU 6 αξόνων και Wheelie Control για να σε γλιτώνει από τα δύσκολα
«Εξωτική» έκδοση SP με Ohlins, Termignoni και Brembo

Χορεύει από στροφή σε στροφή με 18 λιγότερα κιλά στο πλαίσιο

Η Ducati Monster διαθέτει ένα πλαίσιο από αλουμίνιο, εμπνευσμένο από την Panigale V4, που είναι ελαφρύτερο, μικρότερο και πιο συμπαγές από το χωροδικτύωμα του παρελθόντος και μειώνει το συνολικό βάρος κατά 18 κιλά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, προσφέροντάς της υψηλά επίπεδα ευελιξίας στις αλλαγές κατεύθυνσης. Η εργονομικά σχεδιασμένη σέλα με ύψος 820 mm και το σχεδιασμό που στενεύει προς τα εμπρός καθώς και οι στενές πλευρές της μοτοσυκλέτας κάνουν εύκολη την τοποθέτηση των ποδιών στο έδαφος και κρατάνε τον αναβάτη «μέσα» και όχι «πάνω» στη μοτοσυκλέτα, γεγονός που  Η μπροστινή ανάρτηση αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 43 mm, ενώ στο πίσω μέρος χρησιμοποιείται μονό αμορτισέρ με προοδευτική σύνδεση. Το σύστημα πέδησης της μοτοσυκλέτας είναι εξοπλισμένο με δίσκους 320 χιλιοστών εμπρός, σε συνδυασμό με ακτινικές δαγκάνες Brembo M4.32, και πίσω δίσκο 245 mm. Το Bosch Cornering ABS προσφέρει βελτιωμένη ασφάλεια στις στροφές, διασφαλίζοντας πλήρη έλεγχο σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.
 

Μυώδης εμφάνιση με χαρακτηριστικές, «ντουκατίσιες» γραμμές

Η Ducati Monster συνεχίζει να εντυπωσιάζει με τη χαρακτηριστική σχεδίασή της, που συνδυάζει τη μοντέρνα αισθητική με την κλασική ιταλική φιλοσοφία της σειράς. Όσο κι αν η σχεδίασή της εξελίσσεται όσο περνάνε τα χρόνια, το ρεζερβουάρ καυσίμου, με την καμπύλη και μυώδη εμφάνισή του, αποτελεί το βασικό στοιχείο της ταυτότητας της μοτοσυκλέτας. Η μπροστινή όψη κυριαρχείται από το LED προβολέα που φαίνεται να ρέει προς τα κάτω, ακολουθώντας τις σχεδιαστικές γραμμές, ενώ η κοντή και σπορ ουρά τονίζεται από τα δύο βαμμένα πλευρικά πάνελ, που είναι εμπνευσμένα από την Panigale V4. Μέσα από την αντίθεση του ψυχρού λευκού χρώματος Iceberg White με τις έντονες κόκκινες λεπτομέρειες στο κάθισμα και στους τροχούς γεννιέται μια σύγχρονη και εκλεπτυσμένη εμφάνιση με καθαρές γραμμές που δεν θυμίζει σε τίποτα ...τέρας!
 

111 ίπποι με IMU 6 αξόνων και Wheelie Control για να σε γλιτώνει από τα δύσκολα

Μπορεί να έχασε το πλαίσιο-χωροδικτύωμα για να μπει στη σύγχρονη εποχή, διατήρησε όμως το δεσμοδρομικό σύστημα χρονισμού των βαλβίδων που όλοι οι Ducatisti αγαπούν και που προσδίδει στο μηχανικό σύνολο το μοναδικό του χαρακτήρα. Ο δικύλινδρος κινητήρας σε διάταξη V και με περιεχόμενη γωνία 90º έπεσε σε κιλά (2,4) και ταυτόχρονα ανέβηκε σε χωρητικότητα, στα 937 κ.εκ., αλλά και σε απόδοση, με 111 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. και 9,5 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Επίσης ο συμπλέκτης είναι υγρός πολύδισκος (και φυσικά περιορισμένης ολίσθησης) σε αντίθεση με τον παρελθόντα ξηρό μονόδισκο, γεγονός που την κάνει λιγότερο ...φασαριόζα στα φανάρια, αλλά πολύ πιο αποδοτική στις γρήγορες αλλαγές σχέσεων, οι οποίες πραγματοποιούνται άμεσα και χωρίς δυσκολία (τις περισσότερες φορές και χωρίς συμπλέκτη, χάρη στο Ducati Quick Shift), δίνοντας έμφαση στο δυναμικό της χαρακτήρα που την κάνουν «Ducati» από ποτέ. To γκάζι είναι αμιγώς ηλεκτρονικό και χάρη σε αυτό ανοίγει μια πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων: τρία προγράμματα οδήγησης, τρία προγράμματα ισχύος και ρυθμιζόμενα Ducati Traction Control EVO και Ducati Wheelie Control EVO, ενώ η IMU που δίνει ζωή στη λειτουργία του Cornering ABS, φροντίζει και για την αυτόματη απνεργοποίηση των φλας.
 

«Εξωτική» έκδοση SP με Ohlins, Termignoni και Brembo

Η ειδική έκδοση Monster SP φέρνει την εμπειρία οδήγησης σε νέο επίπεδο, εστιάζοντας στη σπορτίφ αίσθηση και τον εξελιγμένο εξοπλισμό. Το μοντέλο ξεχωρίζει με την εμπνευσμένη από MotoGP χρωματική παλέτα, που περιλαμβάνει το χρυσό ανοδιωμένο πιρούνι Öhlins NIX30 και τον εγκεκριμένο σιγαστήρα Termignoni. Το αναβαθμισμένο σύστημα ανάρτησης υπόσχεται αυξημένη αίσθηση και γωνία κλίσης, ενώ η ελαφρύτερη κατασκευή συμβάλλει στη βελτιωμένη ευελιξία. Το σύστημα πέδησης αναβαθμίζεται με δαγκάνες Brembo Stylema και ελαφρύτερους δίσκους 320 mm, για αμεσότερη και αποτελεσματικότερη απόδοση φρεναρίσματος. H οθόνη TFT διαμέτρου 4,3 ιντσών παραμένει απαράλλαχτη από τη βασική έκδοση, ενώ προσθέτει μεταξύ άλλων και ένα επιπλέον πρόγραμμα οδήγησης Wet για αυξημένη ασφάλεια σε βρεγμένα οδοστρώματα. Η Monster SP ενσωματώνει την απόλυτη σπορ εμπειρία, ενώ παραμένει απαράμιλλα Ducati και ευχάριστη στην καθημερινή χρήση.
 

KOVE
PROION