BAJAJ QUTE: H εναλλακτική μετακίνηση

Το Bajaj Qute έρχεται να προτείνει την μοναδική προσωπικότητα του, σε όσους χρειάζονται ένα όχημα για τις μεταφορικές του ανάγκες, με πολύ χαμηλά έξοδα συντήρησης και μετακίνησης.

Το Bajaj Qute στοχεύει στην οικονομικότερη δυνατή κάλυψη των απλών μεταφορικών αναγκών. Με έξοδα και οικονομοτεχνικά μεγέθη παρόμοια με αυτά των μοτοσυκλετών, το Qute μπορεί να αποτελέσει ένα «σωτήριο» όχημα καθημερινής μετακίνησης, με αρκετές μεταφορικές δυνατότητες. 

Βασικό χαρακτηριστικό της οικονομίας που υπόσχεται είναι ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 217 κ.εκ., χάρη στον οποίο το όχημα εξασφαλίζει αφάνταστα χαμηλά τέλη κυκλοφορίας, μόλις στα 22 ευρώ! Αυτό όμως είναι μία από τις ευκολίες που προσφέρει το Qute, αφού κατά τον ίδιο τρόπο, μπορεί να κυκλοφορεί ελεύθερα στο δακτύλιο και σε περιοχές ελεγχόμενης κυκλοφορίας. Ακόμα, εξασφαλίζει χαμηλά εισιτήρια στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες. Φυσικά ένας μονοκύλινδρος κινητήρας φέρνει μαζί του και μειωμένα έξοδα συντήρησης, αλλά και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Η Bajaj δηλώνει κατανάλωση 3,3 λίτρων βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα. 



Το Bajaj Qute έχει φιλοσοφία κατασκευής Monocoque και είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από ατσάλι, στα πρότυπα ενός κανονικού αυτοκινήτου, με 4 θύρες. Ο οδηγός, μέσω του επιλογέα που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό, χειρίζεται το 5τάχυτο σειριακό κιβώτιο με όπισθεν, κινώντας τον μόνο πάνω ή κάτω. Εκατέρωθεν του άνω ταμπλό, βρίσκονται 2 ντουλαπάκια για αντικείμενα, ενώ οι πόρτες φέρουν τσέπες για τοποθέτηση αντικειμένων. Ακόμα ένας –αρκετά μεγάλος- χώρος για αντικείμενα βρίσκεται στο εμπρός καπό, το οποίο ανοίγει και πάλι με το κλειδί και έχει δυνατότητα να μεταφέρει μέχρι 20 κιλά.

Το Qute μπορεί να μεταφέρει έως 4 άτομα, στα ισάριθμα καθίσματα του, ενώ τα πίσω μπορούν να αναδιπλωθούν αφήνοντας τον ανάλογο χώρο ελεύθερο για φόρτωση. Ακόμα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει σχάρα οροφής, η οποία μπορεί να μεταφέρει μέχρι και 40 κιλά. Συνολικά, το ωφέλιμο φορτίο του Qute αγγίζει τα 300 κιλά.

Ο ελαστικός χαρακτήρας του μονοκύλινδρου κινητήρα δίνει την εντύπωση μιας αρκετά πιο δυνατής μονάδας, από τους 13 ίππους που παράγει. Το γκάζι του είναι ηλεκτρονικό, έχει ικανοποιητική απόκριση, ο κινητήρας δεν «μασάει» προσφέροντας επιτάχυνση ακόμα και με 4η σχέση στο κιβώτιο σε χαμηλές στροφές, με την απόδοση του προφανώς πιο «σπιρτόζικη» στις χαμηλότερες σχέσεις. Η τελική του αγγίζει τα 70 χλμ./ώρα. Τηρουμένων των αναλογιών του και της αποστολής του, το Qute προσφέρει ικανοποιητική ποιότητα κύλισης και υψηλά επίπεδα ευελιξίας, χωρίς να γίνεται επισφαλές.



Η τιμή του στην ελληνική αγορά είναι 5.490 ευρώ και μπορείτε να το βρείτε εδώ.
 

  • Γιαννης

    καλο αλλα και επικινδυνο λογω χαμηλης τελικης ,μπορουν να σε σκοτωσουν οταν οι αλλοι πανε πανω απο 100. θα ειναι για μεσα στη πολη μεσα και οχι στους μεγαλους δρομους της πολης. θα ηταν τελειο οταν ολοι ειχαν το ιδιο.

      2