BMW R 1300 GS Adventure: Με τόση τεχνολογία πάνω του, το οδηγούν όλοι
|
Αυτόματη ρύθμιση ύψους για πανεύκολο χειρισμό από όλους
Επιλογή χειροκίνητης ή αυτόματης αλλαγής ταχυτήτων με ένα κουμπί
Ο ισχυρότερος boxer κινητήρας με 145 ίππους και 15 κιλά ροπής
Σύστημα ραντάρ για αυτορυθμιζόμενο cruise control
Η BMW R 1300 GS Adventure, υποψήφια για καλύτερη μοτοσυκλέτα της χρονιάς στο Best Moto by LS2, διαθέτει ένα προηγμένο σύστημα προσαρμοζόμενης ρύθμισης ύψους, το οποίο βελτιώνει σημαντικά τον χειρισμό της, καθιστώντας την προσιτή σε αναβάτες διαφορετικού ύψους και σωματοτύπων. Μετά την εκκίνηση, η μοτοσυκλέτα ανυψώνεται αυτόματα κατά 30 mm, ενώ λίγο πριν την ακινητοποίηση, χαμηλώνει εκ νέου, επιτρέποντας στον αναβάτη να πατήσει με ασφάλεια στο έδαφος. Η λειτουργία αυτή όχι μόνο αυξάνει την άνεση και την ευκολία στις στάσεις, αλλά και βελτιώνει τη συνολική σταθερότητα σε συνθήκες χαμηλής ταχύτητας. Επιπλέον, η αυτόματη ρύθμιση ύψους προσαρμόζεται δυναμικά στο φορτίο της μοτοσυκλέτας, είτε υπάρχει συνεπιβάτης είτε πρόσθετος εξοπλισμός, προσφέροντας ιδανική ισορροπία και έλεγχο. Αυτή η τεχνολογία κάνει την οδήγηση πιο ξεκούραστη, ιδιαίτερα σε συνθήκες κυκλοφορίας ή κατά τη διάρκεια ταξιδιών μεγάλων αποστάσεων.
Επιλογή χειροκίνητης ή αυτόματης αλλαγής ταχυτήτων με ένα κουμπί
Η BMW R 1300 GS Adventure προσφέρει τη δυνατότητα εναλλαγής μεταξύ χειροκίνητης και αυτόματης αλλαγής ταχυτήτων μέσω ενός απλού κουμπιού, παρέχοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να προσαρμόζει τον τρόπο οδήγησης στις προτιμήσεις του. Αυτό το σύστημα επιτρέπει υψηλά επίπεδα ελέγχου στις αλλαγές ταχυτήτων για πιο σπορ οδήγηση, ενώ η αυτόματη λειτουργία υπόσχεται ομαλή και άνετη μετακίνηση σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων ή σε συνθήκες αστικής κυκλοφορίας. Η εναλλαγή μεταξύ των δύο λειτουργιών γίνεται εύκολα και γρήγορα, χωρίς να απαιτείται διακοπή της κίνησης, ενώ ο συμπλέκτης διατηρείται πλήρως λειτουργικός όταν επιλέγεται η χειροκίνητη λειτουργία. Έτσι, ο αναβάτης μπορεί να εκμεταλλευτεί τα οφέλη και των δύο τρόπων λειτουργίας, προσαρμόζοντας την εμπειρία του ανάλογα με τις απαιτήσεις του εδάφους και τις συνθήκες οδήγησης.
Ο ισχυρότερος boxer κινητήρας με 145 ίππους και 15 κιλά ροπής
Στην καρδιά της BMW R 1300 GS Adventure βρίσκεται ο ισχυρότερος boxer κινητήρας που έχει κατασκευάσει η BMW μέχρι σήμερα, με ισχύ 145 ίππων και 15 kgm ροπής, που είναι σχεδιασμένος για δυναμικές επιδόσεις σε κάθε είδους διαδρομή. Ο νέος δικύλινδρος κινητήρας διαθέτει εξελιγμένο σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (ShiftCam), το οποίο βελτιώνει την απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών, υποσχόμενο μεγαλύτερη ευελιξία τόσο σε χαμηλές όσο και σε υψηλές ταχύτητες. Χάρη στη βελτιστοποιημένη κατανομή βάρους και τη μείωση της συνολικής μάζας του κινητήρα, η μοτοσυκλέτα προσφέρει ακόμα πιο δυναμική συμπεριφορά, ενισχύοντας την αίσθηση ελέγχου και την απόκριση στο γκάζι. Οι επιδόσεις αυτές καθιστούν το νέο μοντέλο ιδανικό τόσο για ταξιδιωτική χρήση όσο και για απαιτητικές off-road διαδρομές, διατηρώντας την παραδοσιακή αξιοπιστία των κινητήρων boxer.
Σύστημα ραντάρ για αυτορυθμιζόμενο cruise control
Η BMW R 1300 GS Adventure διαθέτει προηγμένο σύστημα ραντάρ που υποστηρίζει το Active Cruise Control (ACC), επιτρέποντας στον αναβάτη να απολαμβάνει μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια κατά τη διάρκεια μεγάλων διαδρομών. Το σύστημα αυτό χρησιμοποιεί ραντάρ τοποθετημένο στο εμπρόσθιο μέρος της μοτοσυκλέτας για να παρακολουθεί την ταχύτητα και την απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα, προσαρμόζοντας αυτόματα την ταχύτητα ώστε να διατηρείται η επιθυμητή απόσταση ασφαλείας. Επιπλέον, περιλαμβάνει λειτουργία προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης (FCW), η οποία ειδοποιεί τον αναβάτη σε περίπτωση που πλησιάζει πολύ κοντά σε άλλο όχημα. Το ACC μπορεί να προσαρμοστεί σε διαφορετικά επίπεδα ευαισθησίας, επιτρέποντας στον αναβάτη να επιλέξει τον τρόπο λειτουργίας που ταιριάζει καλύτερα στο οδηγικό του στιλ και στις συνθήκες του δρόμου, ενισχύοντας τη συνολική εμπειρία οδήγησης. Η R 1300 GS Adventure συνδυάζει τις παραπάνω καθώς και πολλές ακόμα τεχνολογίες και έχει τιμή έναρξης τα 23.750 ευρώ.