KTM RC 390: Μονοκύλινδρη Ready to Race με νέα, χαμηλότερη τιμή
Kινητήρας 373 κ.εκ. με γκάζι Ride by Wire και τιμή 6.690 ευρώ
Ηλεκτρονικά από ανώτερη κατηγορία με Cornering ABS και ρυθμιζόμενο TCS
Αιχμηρή, αεροδυναμική σχεδίαση για να γράφεις χρόνους στην πίστα
Πλαίσιο supersport και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις για υψηλά επίπεδα ελέγχου
KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ
Kινητήρας 373 κ.εκ. με γκάζι Ride by Wire και τιμή 6.690 ευρώ
Η KTM RC 390 του 2024 διαθέτει έναν μονοκύλινδρο κινητήρα 373 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 44 ίππους και προσφέρει ζωηρή απόκριση στο γκάζι, χάρη στο σύστημα ηλεκτρονικού γκαζιού Ride by Wire, που εξασφαλίζει υψηλά επίπεδα ακρίβειας στη διαχείριση της ισχύος, βελτιώνοντας τόσο την επιτάχυνση όσο και την κατανάλωση καυσίμου. Επιπλέον, επιτρέπει την ομαλή προσαρμογή της απόδοσης του κινητήρα ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, κάνοντας τη μοτοσυκλέτα ευκολότερη στον χειρισμό, ειδικά σε γρήγορους ρυθμούς. Αυτή η τεχνολογία συμβάλλει στην ομαλότερη παροχή ισχύος και στη βελτίωση της πρόσφυσης του πίσω τροχού. Σε συνδυασμό με το ελαφρύ πλαίσιο και τις αεροδυναμικές βελτιώσεις, ο κινητήρας της RC 390 υπόσχεται κορυφαίες επιδόσεις σε κάθε διαδρομή, είτε στον δρόμο είτε στην πίστα. Το Ride by Wire καθιστά επίσης δυνατή τη χρήση προηγμένων ηλεκτρονικών βοηθημάτων, όπως το ρυθμιζόμενο Traction Control και τα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, ενισχύοντας την ευελιξία και την ασφάλεια του αναβάτη. Με τη νέα τιμή στα 6.690 ευρώ προσφέρει έναν οικονομικό συνδυασμό της εμπειρίας της πίστας με την απόλαυση της καθημερινής οδήγησης.
Ηλεκτρονικά από ανώτερη κατηγορία με Cornering ABS και ρυθμιζόμενο TCS
Η KTM RC 390 του 2024 ενσωματώνει προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα, χαρακτηριστικά που συναντώνται σε μοτοσυκλέτες μεγαλύτερου κυβισμού. Το σύστημα Cornering ABS, που λειτουργεί μέσω μονάδας IMU, προσαρμόζει την πέδηση ανάλογα με την κλίση της μοτοσυκλέτας, διατηρώντας σταθερότητα και μειώνοντας τον κίνδυνο απώλειας πρόσφυσης. Το ρυθμιζόμενο Traction Control συμβάλλει στην αποφυγή του σπιναρίσματος του πίσω τροχού, προσαρμόζοντας τη δύναμη που περνά στο έδαφος, επιτρέποντας έτσι στον αναβάτη να έχει τον απόλυτο έλεγχο ακόμα και σε χαμηλής πρόσφυσης επιφάνειες. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα αυξάνουν την ασφάλεια και επιτρέπουν στον αναβάτη να εκμεταλλευτεί στο μέγιστο τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας. Επιπλέον, η μοτοσυκλέτα διαθέτει quickshifter (προαιρετικά), που επιτρέπει αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη, προσφέροντας ομαλή λειτουργία και ταχύτερη επιτάχυνση. Οι τεχνολογίες αυτές καθιστούν την RC 390 ένα σύγχρονο supersport μοντέλο, κατάλληλο τόσο για σπορ οδήγηση στον δρόμο όσο και για χρήση στην πίστα.
Αιχμηρή, αεροδυναμική σχεδίαση για να γράφεις χρόνους στην πίστα
Η KTM RC 390 του 2024 διαθέτει σχεδίαση εμπνευσμένη από τον κόσμο των αγώνων Grand Prix, με αιχμηρές γραμμές και προηγμένα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά. Το ανασχεδιασμένο φέρινγκ έχει εξελιχθεί μέσω προσομοιώσεων CFD, βελτιώνοντας σημαντικά την προστασία από τον αέρα και τη σταθερότητα της μοτοσυκλέτας σε υψηλές ταχύτητες. Οι νέες αεροδυναμικές βελτιώσεις συμβάλλουν στη μείωση της αντίστασης του αέρα, επιτρέποντας στην RC 390 να επιτυγχάνει υψηλότερη τελική ταχύτητα και καλύτερη απόδοση σε στροφές. Παράλληλα, οι διευρυμένοι αεραγωγοί εξασφαλίζουν καλύτερη ψύξη του κινητήρα, βελτιώνοντας τη θερμική διαχείριση στις απαιτητικές συνθήκες της πίστας. Ο σχεδιασμός του εμπρός μέρους, με τον επιθετικό προβολέα LED και τις ενσωματωμένες αεροτομές, ενισχύει τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Ο εργονομικός σχεδιασμός και η πιο επιθετική θέση οδήγησης επιτρέπουν στον αναβάτη να εκμεταλλευτεί πλήρως τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας, τόσο σε στροφές όσο και σε επιταχύνσεις.
Πλαίσιο supersport και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις για υψηλά επίπεδα ελέγχου
Η KTM RC 390 του 2024 διαθέτει ένα πλήρως ανασχεδιασμένο πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα, που συνδυάζει χαμηλό βάρος και υψηλή ακαμψία. Η νέα κατασκευή εξοικονομεί 1,5 κιλά συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά, προσφέροντας καλύτερη ευελιξία στις αλλαγές κατεύθυνσης και σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Παράλληλα, το αποσπώμενο υποπλαίσιο ενισχύει την ακαμψία και την αντοχή, προσφέροντας μεγαλύτερη αντοχή σε δυναμικές καταπονήσεις. Οι αναρτήσεις WP APEX, με δυνατότητα πλήρους ρύθμισης, επιτρέπουν στον αναβάτη να προσαρμόσει τη συμπίεση και την επαναφορά τόσο του πιρουνιού όσο και του πίσω αμορτισέρ, διασφαλίζοντας άριστη πρόσφυση και έλεγχο σε κάθε συνθήκη οδήγησης. Η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας έχει ρυθμιστεί για ισορροπημένη συμπεριφορά, προσφέροντας εξαιρετική πληροφόρηση και ακρίβεια κατά την είσοδο και την έξοδο από τις στροφές. Σε συνδυασμό με τη νέα, πιο άνετη εργονομία, η RC 390 διατηρεί υψηλά επίπεδα άνεσης στην καθημερινή χρήση, χωρίς να χάνει τον αγωνιστικό της χαρακτήρα.