• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το XCiting-S 400 έρχεται με φόρα φιλοδοξώντας να αλλάξει τα δεδομένα της κατηγορίας του.

    Η άποψή μας

     

    Απαιτητική η κατηγορία των mega scooter, όπως άλλωστε είναι και το κοινό στο οποίο απευθύνεται, όμως το νέο Xciting ενσωματώνει όλα τα χαρακτηριστικά που πηγάζουν από αυτή την κατηγορία και τα ανάγει ως προτερήματά του. Το S 400 έχει φορέσει τον σπορ μανδύα της εξέλιξης και θέτει εαυτόν έναντι του σκληρού ανταγωνισμού, προτάσσοντας τη σπορ φιλοσοφία του, που αντικατοπτρίζεται από το δυνατό κινητήρα και το εξελιγμένο πλαίσιο με το άρτιο πακέτο αναρτήσεων και φρένων, αλλά και την πρωτοποριακή τεχνολογία Noodoe, με δυνατότητες διασύνδεσης με smartphone, αλλά και πλοήγηση GPS, για πρώτη φορά σε scooter. Το νέο Xciting σε βάζει στο πνεύμα του νικητή. 


    Τύπος 4T, 1K, Y/Ψ
    Κυβισμός (κ.εκ.) 399
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)84 X 72
    Συμπίεση (:1)Δ/Α
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 36/7500
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 3,9/6500
    Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 12.5
    Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)5
    Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 175
      
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα 
    Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
    Διαδρομή (χλστ.) 110
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλό αμορτισέρ, ΠΕ
    Διαδρομή (χλστ.) 107
    Φρένα Ε (χλστ.)2Δ/260, 4Ε, ABS
    Φρένα Π (χλστ.)Δ/240, 1Ε, ABS
      
    Τροχοί - Ελαστικά 
    Ελαστικό Ε120/70-15
    Ελαστικό Π150/70-14
      
    Διαστάσεις / Βάρος 
    Μήκος (χλστ.)2190
    Πλάτος (χλστ.)799
    Μεταξόνιο (χλστ.)1570
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.)805
    Βάρος (κιλά) 195
      
    Εξοπλισμός 
    ABS / Ρυθμ.N/O
    Τraction Control / Ρυθμ. O/O
    ΣτροφόμετροN
    Immobilizer N
    Yπολογιστής ταξιδιού N
    Μερικός χιλιομετρητής N
    Ένδειξη βενζίνης N
    Δείκτης θερμοκρασίας N
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος O
    Ζελατίνα / Ρυθμ. N/N
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/ΦN/N
    Πλάγιο σταντ N
    Κεντρικό σταντ N
    Χειρολαβές / Σχάρα N/O
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π O/N

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Αναστασης Ρουκης

      Έχω το 400αρι του 2014. Μαμά ήταν ψιλό άδειο χαμηλά, μετά τα 70 σούπερ.. Έβαλα 15γρ μπίλιες κ έγινε πύραυλος παντού. Αλλά τα κρατήματα του δεν μ αρέσουν.. Πολύ σταθερό μεν στα πολλα, αλλά με 1570 μεταξόνιο δεν στρίβεις.. Κ πολύ σκληρές αναρτήσεις που δεν βοηθάνε ούτε στο κράτημα.. Το μπροστινό όλο διώχνει.. Πολύ αξιόπιστο πάντως 3 χρόνια τώρα.. Traction control δεν χρειάζεται, έλεος 😎θ

        1
    • Δημήτρης

      Πλέον είναι ξεκάθαρο το γιατί οι Ιάπωνες θα είναι πάντα ένα βήμα μπροστά, λέγεται "ηλεκτρονικά βοηθήματα" βλ.traction control!

        1
    • Μιχάλης

      Είναι κάτοχος του 400i του 2014 και είχα σκοπό να πάρω το 400 S. Πήγα για test drive. Ωραίο design, επιθετικό, αλλά αυτό που με προβλημάτισε είναι ότι ο κινητήρας παρόλο που δηλώνουν ίδια ιπποδύναμη και μεγαλύτερη ροπή μου φάνηκε πιο αργός και κοιμισμένος από το δικό μου. Το περίμενα πιο δυνατό.

        1
    • Γιαννης

      Παιδιά λέμε για πύραυλο και το εννοούμε αν δε το έχεις καβαλήσει δεν έχεις άποψη ο φίλος μας ποιο πάνω που λέει για μοντέλο του 2019 χωρίς traction control έχει ωμός νέο κινητήρα με 36 άλογα δηλ 5 πιο πάνω από των ανταγωνισμό έχει τετραπιστονες δαγκάνεςεμπρός με 260χιλ δίσκους και 14 τροχό πισω οχι13 που είχαν μια δεκαετία πρίν τα σκούτερ βασικα πραγματα.τωρα έχει ντουλαπακια ηλεκτρομαγνιτικα αλλά πάλι θα μας πει ο φιλος δεν έχουν επενδύσει δερμάτινη,θα του πω δεν πειράζει είναι πύραυλος!!!!

        2
    • Καραθανάσης Κωνσταντίνος

      Παιδιά να λέτε και τις τιμές από κάποια βασικά ανταλλακτικά πχ ο ιμάντας από το συγκεκριμένο σκούτερ έχει 184€ μόνο η αγορά! Γενικά το after sales της kymco πάσχει σε αντίκτυπο των πωλήσεων που βρίσκονται στα τάρταρα!!! Πιστέψτε με καλό θα τους κάνετε!!!

        8
    • Δημήτρης

      Παιδιά...τι πύραυλος λέτε και άλλα σχετικά....το 2019 και mega scooter χωρίς traction control είσαι εκτός ανταγωνισμού !

        10

    KYMCO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ