Η έκδοση XT του V-Strom φέρει ακόμη περισσότερα στοιχεία περιπέτειας έναντι τις απλής έκδοσης και παρουσιάζεται ακόμη πιο έτοιμη για ταξίδια. Η έκδοση της δοκιμής με τις εργοστασιακές βάσεις και το αλουμινένιο διβάλιτσο φέρει επίσης μια ελκυστική τιμή για τα έξτρα ποιοτικά αξεσουάρ που διαθέτει. Καλύτερα εξοπλισμένο και με ελαφρώς διευρυμένα όρια για κίνηση εκτός δρόμου, το V-Strom XT αποτελεί ένα σίγουρο στοίχημα για εκείνους που ψάχνουν τη μία-σε-όλα πρόταση της κατηγορίας.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 4T, V2, 90o, Y/Ψ, 8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 649 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) | 81x62,6 |
Συμπίεση (:1) | 11,2 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 68/8.800 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 6,1/6.400 |
Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) | 21 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | 5,3 |
Βάρος, πλήρες (kg) | 215 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 206 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα | |
Τύπος | Αλουμινένιο δύο δοκών |
Αναρτήσεις Ε | Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 43χλστ., ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) | 150 |
Αναρτήσεις Π | Μονό Αμορτισέρ με μοχλικό, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή | 150 |
Φρένα Ε (χλστ.) | 2Δ /310, 4πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ /260, μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε | 110/80-19 |
Ελαστικό Π | 150/70-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) | 2.290 |
Πλάτος (χλστ.) | 835 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.560 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 835 |
Εξοπλισμός | |
ABS/Ρυθμ. | Υ/N |
Traction Control/Ρυθμ. | N/Ν |
Στροφόμετρο | Υ |
Immobiliser | Y |
Υπολογιστής ταξιδιού | Ν |
Μερικός χιλιομετρητής | Y |
Ένδειξη βενζίνης | Y |
Δείκτης θερμοκρασίας | Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. | Υ/Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ | Y |
Κεντρικό σταντ | Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα | Υ/Υ |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π | Y /Υ |
Νέα Triumph Trident 800: Στην τελική ευθεία – αναμονή για την EICMA 2025
Royal Enfield Goan Classic 350: Νέα συλλεκτική έκδοση με 100 μονάδες!
Ather Redux: Φουτουριστικό ηλεκτρικό scooter που αλλάζει θέση οδήγησης (ΒΙΝΤΕΟ)
BMW G 310 RR 2025: Η πιο προσιτή supersport της BMW ανανεώνεται
Είναι δίκαια τα πρόστιμα σε ηλεκτρικά πατίνια συγκριτικά με τις μοτοσυκλέτες;
Test Fly Trekker: ADV κράνος με motocross στοιχεία και προηγμένο αερισμό
Παρουσίαση Suzuki DR-Z4S & DR-Z4SM στην Ελλάδα (ΒΙΝΤΕΟ)
Νέος ΚΟΚ: Μόνιμη αφαίρεση διπλώματος για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ
Πώς σου γλιτώνουν χρήματα τα καλής ποιότητας ελαστικά;
Italjet Dragster 700 Twin: Καινοτόμο σύστημα ρύθμισης στο πίσω αμορτισέρ
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.