Η θέση οδήγησης δεν έχει αλλαγές σε σχέση με τη βασική έκδοση. Θα φιλοξενήσει με…χαρά αναβάτες που ξεπερνούν τα 1,85 μ. με την σέλα να ξεχωρίζει τόσο για το ποιοτικό αφρώδες όσο και για την ανάλογης ποιότητας επένδυσή της. Τα ίδια ισχύουν και για τον συνεπιβάτη που κάθεται σε ένα από τα πιο αναπαυτικά παραδείγματα της κατηγορίας. Εξίσου αναπαυτικά και φυσικά κάθεται και ο αναβάτης, ο οποίος, αν και δεν μπορεί να κινηθεί εμπρός-πίσω, εξαιτίας του σχήματος της σέλας, βρίσκει το σώμα του σχεδόν ιδανικά τοποθετημένο για εκτός δρόμου οδήγηση σε όρθια στάση.
Ο πίνακας πληροφοριών φέρει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις για ταξίδι, ενώ το μόνο που ίσως προβληματίσει τον αναβάτη αναφορικά με την εργονομία της μοτοσικλέτας είναι η ρυθμιζόμενη ζελατίνα. Είναι πλατιά και κόβει σημαντική ποσότητα αέρα αλλά ρυθμίζεται δύσκολα σε ύψος αφού απαιτεί να λυθούν βίδες για να έρθει στα μέτρα σας. Σημαντική είναι επίσης και η έλλειψη κεντρικού σταντ που θα έπρεπε να βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό. Ποιοτικά δεν υπάρχει κανένα παράπονο από το V-Strom. Τα πάντα επάνω είναι προσεγμένα και όπως έχει αποδειχθεί, με βασική φροντίδα θα φαίνονται σαν καινούρια για πολλά πολλά χρόνια.