Ναι, και εμείς μπερδευόμαστε που και πού, έστω και λίγο, με τις εταιρίες που προσπαθούν να κατατάξουν τα μοντέλα τους σε μια κατηγορία. Στην προκειμένη περίπτωση, όμως, ο παραπάνω χαρακτηρισμός που χρησιμοποιεί η Honda για το Crossrunner είναι σωστός, αφού η μοτοσικλέτα της βασίζεται στο sports tourer VFR800F ενώ σχεδίαση και θέση οδήγησης προέρχεται από τα adventure μοντέλα. Αυτό το τελευταίο είναι μόνο καλό για την καθημερινότητα αλλά και το ταξίδι αφού ο αναβάτης κάθεται σχεδόν καμαρωτός πάνω στη σέλα του Crossrunner και θα βολευτεί είτε είναι κοντός είτε ψηλός. Η σέλα είναι ρυθμιζόμενη σε ύψος, είναι όμως από τις πιο δύσκολες για να ρυθμίσει κανείς γιατί πρέπει να λυθούν βίδες. Προσέξτε, δεν είναι δύσκολο να το κάνετε αλλά είναι δύσκολο σε σχέση με αυτό που βλέπουμε συνήθως στις ρυθμιζόμενες σέλες που απλά πρέπει να τις βγάλεις από τη θέση τους και να την κουμπώσεις ξανά σε διαφορετικό σημείο. Είναι όμως κάτι που ουσιαστικά γίνεται μια φορά και δεν ασχολείσαι ξανά μαζί του. Οπότε, πηγαίνετε με το Crossrunner σας σε ένα εξουσιοδοτημένο κατάστημα της Honda, σας ρυθμίζουν τη σέλα και ξενοιάζετε. Θετικό στοιχείο από αυτόν τον τρόπο στήριξης της σέλας είναι η ολοκληρωτική απουσία τριγμών και τζόγων.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Μας γράψατε τα σχόλια σσς το πόση ιπποδύναμη έχει δε το γράψατε
Απάντηση: Στην επιλογή "Συμπέρασμα" του άρθρου παρουσιάζεται ο πίνακας των τεχνικών χαρακτηριστικών του μοντέλου. Για δική σας διευκόλυνση, παραθέτουμε: Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)= 105/10.250