Ναι, και εμείς μπερδευόμαστε που και πού, έστω και λίγο, με τις εταιρίες που προσπαθούν να κατατάξουν τα μοντέλα τους σε μια κατηγορία. Στην προκειμένη περίπτωση, όμως, ο παραπάνω χαρακτηρισμός που χρησιμοποιεί η Honda για το Crossrunner είναι σωστός, αφού η μοτοσικλέτα της βασίζεται στο sports tourer VFR800F ενώ σχεδίαση και θέση οδήγησης προέρχεται από τα adventure μοντέλα. Αυτό το τελευταίο είναι μόνο καλό για την καθημερινότητα αλλά και το ταξίδι αφού ο αναβάτης κάθεται σχεδόν καμαρωτός πάνω στη σέλα του Crossrunner και θα βολευτεί είτε είναι κοντός είτε ψηλός. Η σέλα είναι ρυθμιζόμενη σε ύψος, είναι όμως από τις πιο δύσκολες για να ρυθμίσει κανείς γιατί πρέπει να λυθούν βίδες. Προσέξτε, δεν είναι δύσκολο να το κάνετε αλλά είναι δύσκολο σε σχέση με αυτό που βλέπουμε συνήθως στις ρυθμιζόμενες σέλες που απλά πρέπει να τις βγάλεις από τη θέση τους και να την κουμπώσεις ξανά σε διαφορετικό σημείο. Είναι όμως κάτι που ουσιαστικά γίνεται μια φορά και δεν ασχολείσαι ξανά μαζί του. Οπότε, πηγαίνετε με το Crossrunner σας σε ένα εξουσιοδοτημένο κατάστημα της Honda, σας ρυθμίζουν τη σέλα και ξενοιάζετε. Θετικό στοιχείο από αυτόν τον τρόπο στήριξης της σέλας είναι η ολοκληρωτική απουσία τριγμών και τζόγων.
Η σέλα αυτή καθαυτή είναι ποιοτική και άνετη, ωστόσο κατηφορίζει περισσότερο από όσο θα θέλαμε. Φαρδιά στο πίσω μέρος της, πιο στενή μπροστά για να φτάνετε κάτω με ασφάλεια, αν και τα 815 χιλιοστά της ελάχιστης απόστασης μάλλον θα φανούν πολλά σε αναβάτες κάτω από 1,75 μ. Το τιμόνι βρίσκεται σε πολύ καλή θέση για όλους τους αναβάτες με ύψος τουλάχιστον έως 1,85 μ. Είναι φαρδύ και δίνει πολύ καλό μοχλό τόσο στις μανούβρες μέσα στην πόλη όσο και στην αλλαγή κατεύθυνσης σε δρόμο με στροφές. Σε ιδανική θέση βρίσκονται τα χειριστήρια του τιμονιού, τα οποία συνηθίζονται πολύ γρήγορα και το μόνο που λείπει από αυτά είναι τα κουμπιά που θα σας δώσουν πρόσβαση στις πληροφορίες που μπορεί να παρουσιάσει η νέα ψηφιακή οθόνη με τον όμορφο φωτισμό και τη ρυθμιζόμενη ένταση φωτεινότητας.
Τη δική του ξεχωριστή θέση στο τιμόνι κατέχει το κουμπί για τη ρύθμιση του traction control της Honda, που μπορεί να γίνει ταχύτατα και εν κινήσει, κάτι που ισχύει και για τα στάνταρ θερμαινόμενα γκριπ που ρυθμίζονται σε ένταση σε πέντε επίπεδα. Αυτό που δεν ρυθμίζεται είναι η κοντή ζελατίνα που προσφέρει μέτρια πρστασία με τον αέρα να φτάνει στους ώμους αλλά και στο κράνος, αν είστε κοντά στα 1,85 μ. Τέλος, ο συνεπιβάτης δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα στο δικό του ξεχωριστό μερίδιο της σέλας που του αναλογεί. Το αφρώδες είναι πλούσιο και ποιοτικό, τα πόδια του πέφτουν φυσικά στα μαρσπιέ, ενώ έχει στη διάθεσή του και χειρολαβές.
Απάντηση: Στην επιλογή "Συμπέρασμα" του άρθρου παρουσιάζεται ο πίνακας των τεχνικών χαρακτηριστικών του μοντέλου. Για δική σας διευκόλυνση, παραθέτουμε: Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)= 105/10.250
Μας γράψατε τα σχόλια σσς το πόση ιπποδύναμη έχει δε το γράψατε
Απάντηση: Στην επιλογή "Συμπέρασμα" του άρθρου παρουσιάζεται ο πίνακας των τεχνικών χαρακτηριστικών του μοντέλου. Για δική σας διευκόλυνση, παραθέτουμε: Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)= 105/10.250