To σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του Crossrunner, είναι παρόμοιο με εκείνο του Crosstourer. Η παρεμβατικότητά του χωρίζεται σε δύο επίπεδα-μέγιστη και ελάχιστη-ενώ μπορεί να απενεργοποιηθεί. Το σύστημα συγκρίνει την ταχύτητα των τροχών μέσω των αισθητήρων του ABS και όταν εντοπίσει διαφορά επεμβαίνει στην ανάφλεξη και στα μπεκ του ψεκασμού. Στην πράξη το HSTC είναι πολύ παρεμβατικό στο δεύτερο στάδιο, με αυτό δηλαδή που ξεκινά η μοτοσικλέτα. Με το που ανιχνεύσει ολίσθηση του πίσω τροχού σχεδόν “κλειδώνει” τις στροφές του κινητήρα σε σταθερό σημείο (ανεβαίνουν πολύ αργά), δεν ψάχνει να βρει ξανά αν έχουν αλλάξει τα επίπεδα πρόσφυσης και σε υποχρεώνει να ανοιγοκλείσεις το γκάζι για να ξεκινήσει από την αρχή η “διαπραγμάτευση”. Επίσης, πάνω από λακκούβες, δείχνει να μπερδεύεται και μπαίνει σε λειτουργία συγκρατώντας εκνευριστικά τον κινητήρα. Στο δεύτερο στάδιο, αυτό της ελάχιστης παρεμβατικότητας συμπεριφέρεται σαφώς πιο φυσιολογικά. Αφήνει σαφώς μεγαλύτερη ελευθερία και “ψάχνεται” περισσότερο με τα επίπεδα πρόσφυσης, ενώ μπερδεύεται ελάχιστα στις λακκούβες. Το καλό είναι ότι η παρεμβατικότητά του ρυθμίζεται ταχύτατα από το δικό του κουμπί στο τιμόνι. Αν κινηθείτε σε χώμα, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να το απενεργοποιήσετε πλήρως, όπως άλλωστε προτείνει και η ίδια η Honda.
Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμο 350 ευρώ για παράνομη δέσμευση θέσης στάθμευσης
Πρέπει να εφαρμοστούν εισοδηματικά κριτήρια στα πρόστιμα της τροχαίας;
QJMOTOR ATR 200X Top Box - Test
Μόλις ανακοινώθηκε! - Η νέα Yamaha Tenere 700 World Raid 2026 είναι γεγονός
2026 Honda CB1000GT: Το νέο sport-touring της Honda αποκαλύφθηκε!
Test Asmax Pro F1: Ενδοεπικοινωνία με μαγνητικό σύστημα και ήχο-κρύσταλλο
Πλήρης γκάμα ανταλλακτικών του Piaggio Group στη Moto Στεφανόπουλος
Royal Enfield: Νέα limited edition μοντέλα στον ορίζοντα
Η KOVE Παγκόσμια Πρωταθλήτρια στο Supersport 300 για το 2025
Hyosung Bobber GV125S V-Twin: Αλήτικο στυλ με 14 άλογα και ανεστραμμένο πιρούνι
Αμερικανική κρίση: Τι συμβαίνει με τις Harley-Davidson και Indian;
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Μας γράψατε τα σχόλια σσς το πόση ιπποδύναμη έχει δε το γράψατε
Απάντηση: Στην επιλογή "Συμπέρασμα" του άρθρου παρουσιάζεται ο πίνακας των τεχνικών χαρακτηριστικών του μοντέλου. Για δική σας διευκόλυνση, παραθέτουμε: Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)= 105/10.250