Ο κινητήρας ξυπνά άμεσα και γεμίζει πολύ διακριτικά το χώρο με το γοητευτικό και χαρακτηριστικό V4 γουργουρητό του με την εξάτμιση να προσφέρει ελάχιστα στο sountrack. Στο ξεπαρκάρισμα και στην όπισθεν, με τα πόδια κάτω οι ψηλότερες αναρτήσεις γίνονται άμεσα αντιληπτές, αφού σε σχέση με το προηγούμενο Crossruner έχουν αυξήσει την αίσθηση του βάρους της μοτοσικλέτας. Η πρώτη κουμπώνει θετικά και ανεπαίσθητα στο σεμιναριακό κιβώτιο του Crossrunner, ο ελαφρώς βαρύς συμπλέκτης αφήνει σταδιακά τη δύναμη να περάσει στον τροχό και η μοτοσικλέτα της Honda ξεκινά ιδιαίτερα πολιτισμένα και ήσυχα.
Οι πρώτες εντυπώσεις από την απορρόφηση των ανωμαλιών είναι ιδιαίτερα θετικές και αυτό δεν αλλάζει ούτε στη συνέχεια με το Crossrunner να αντιμετωπίζει και μεγαλύτερα “εμπόδια” με άνεση. Η ποιότητα κύλισης βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα και σε συνδυασμό με τη μοτοσικλέτα που ανταποκρίνεται θετικά στις εντολές του αναβάτη, στο κέντρο της πόλης, το Crossrunner δείχνει ότι μπορεί να σε ακολουθήσει πιστά και στην καθημερινή σου μετακίνηση. Σε αυτό συνεισφέρει το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού αλλά και η ροπή του κινητήρα που περιορίζει σημαντικά τις αλλαγές στο κιβώτιο. Το δικό της σημαντικό ρόλο στις μανούβρες παίζει και η άριστη απόκριση του γκαζιού που κάνει τους επιπλέον χάρτες περιττούς. Ανοίξτε βέβαια το γκάζι πιο γρήγορα και το μοτέρ θα δείξει άμεσα τα δόντια του στην πόλη, με το traction control να επεμβαίνει αποφασιστικά.
Αφήνοντας πίσω την πόλη το Crossunner δεν δυσκολεύεται να δείξει ότι το ταξίδι το έχει στο τσεπάκι του. Η στάνταρ ζελατίνα περιορίζει βέβαια την ταχύτητα στα 140 περίπου χλμ./ώρα αλλά κατά τα άλλα η άνεση ικανοποιεί. Το ίδιο και ο βελτιωμένος κινητήρας που παρουσιάζει και πολύ ικανοποιητική μέση κατανάλωση, για τις επιδόσεις που προσφέρει, η οποία δεν ξεπερνά τα 6,1 λίτρα στα 100 χλμ! Η μετάβαση από τις οχτώ στις 16 βαλβίδες έχει γίνει όντως πιο ομαλή αλλά εξακολουθεί να είναι αισθητή λόγο της έξτρα δύναμης, που απελευθερώνεται από τον κινητήρα. Συνεισφέρει μάλιστα θετικά στον χαρακτήρα του Crossrunner.
Ανεση και ευχαρίστηση θα προσφέρει η μοτοσικλέτα της Ηonda και σε δρόμο με στροφές. Η αλλαγή κατεύθυνσης γίνεται γρήγορα, η ροπή είναι πάντα εκεί για να σας ξεκολλήσει από τη στροφή και όσο ο ρυθμός παραμένει σβέλτος θα ευχαριστηθείτε τη βόλτα σας με το Crossunner. Αν όμως πιέσετε παραπάνω θα βρείτε ενοχλητικό το τιμόνι με τα ελαστικά παρεμβύσματα που απομονώνουν την αίσθηση από το μπροστινό, ενώ και οι ψηλότερες και πιο μαλακές αναρτήσεις έχουν μειώσει ελαφρώς την αμεσότητα που έδειχνε το προηγούμενο μοντέλο σε αυτές τις συνθήκες.
Τα φρένα συγκαταλέγονται στα δύνατα σημεία του Crossrunner. Είναι άμεσα και δυνατά, προσφέρουν πολύ καλή αίσθηση στο τράβηγμα της μανέτας και θα θέσουν το ABS σε λειτουργία μόνο κατά... παραγγελία, το οποίο κάνει πολύ καλά τη δουλειά του. Το Crossrunner είναι Adventure που σημαίνει ότι θα μπορέσει να κινηθεί στο χώμα με ασφάλεια και χαμηλές ταχύτητες αλλά τίποτα παραπάνω. Περισσότερο για αυτό ευθύνεται η θέση οδήγησης που κουράζει γρήγορα στην όρθια στάση, ειδικά αν είστε ψηλοί, αφού το τιμόνι έρχεται χαμηλά και κοντά στο κορμό, με αποτέλεσμα να διαμαρτύρεται γρήγορα η μέση. Την αποστολή του πάντως θα την εκτελέσει με επιτυχία λόγω των μαλακών ρυθμιζόμενων αναρτήσεων που κάνουν ό,τι μπορούν για να μην σας ταλαιπωρήσουν.
Απάντηση: Στην επιλογή "Συμπέρασμα" του άρθρου παρουσιάζεται ο πίνακας των τεχνικών χαρακτηριστικών του μοντέλου. Για δική σας διευκόλυνση, παραθέτουμε: Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)= 105/10.250
Μας γράψατε τα σχόλια σσς το πόση ιπποδύναμη έχει δε το γράψατε
Απάντηση: Στην επιλογή "Συμπέρασμα" του άρθρου παρουσιάζεται ο πίνακας των τεχνικών χαρακτηριστικών του μοντέλου. Για δική σας διευκόλυνση, παραθέτουμε: Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)= 105/10.250