Αν το κοιτάξεις από μπροστά δεν θα το καταλάβεις αλλά το Django είναι ένα μεγαλύτερο scooter από ό,τι φαίνεται. Το καταλαβαίνεις με το που κάτσεις στη φαρδιά και άνετη σέλα, από την οποία λείπει ελάχιστο αφρώδες για να μας αφήσει απόλυτα ικανοποιημένους. Ωστόσο, δεν τα καταφέρνει καθόλου άσχημα σε αυτό τον τομέα και δύσκολα θα μείνετε πάνω στο Django τόση ώρα ώστε να πιαστείτε, εκτός και αν βγείτε εκτός πόλης. Πολύ χώρος υπάρχει και για τα πόδια του αναβάτη και κάπου εκεί είναι που συνειδητοποιείς ότι το Django τελικά μεγαλοφέρνει. Τα πόδια σου θα βολευτούν με άνεση στην ποδιά και ανάμεσά τους θα μπορέσεις να τοποθετήσεις και κάποιο μικρό σακίδιο, ακόμη και αν ξεπερνάς τα 1,8 μ. Το τιμόνι βρίσκεται επίσης σε καλή θέση και μπορεί να μην προϊδεάζει για οδήγηση με επιθετικό στιλ, από την άλλη όμως δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα. Ούτως ή άλλως το Django δεν δημιουργήθηκε για να συναγωνιστεί τις σπορ προτάσεις στα 125 και 150 κ.εκ. Τα νέα είναι καλά και για τον συνεπιβάτη ο οποίος έχει δική του ξεχωριστή σέλα από τον αναβάτη, η οποία είναι αρκετά μεγάλη σε μέγεθος, και άνετη, με τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ να μην δημιουργούν προβλήματα όσον αφορά στα επίπεδα άνεσης. Στους αποθηκευτικούς χώρους το Django συνεχίζει να τα καταφέρνει καλά. Με τόσο μεγάλο όγκο που έχει η ουρά θα περιμέναμε λίγο περισσότερο χώρο κάτω από τη σέλα, αλλά το ένα jet κράνος με ζελατίνα και ο χώρος που περισσεύει για ένα αδιάβροχο και κάποια ακόμη μικροπράγματα είναι ικανοποιητικός. Χώρο θα βρείτε και στο ντουλαπάκι της ποδιάς, για ένα κινητό, ενώ εκεί υπάρχει και παροχή ρεύματος.
Super naked με τα καλύτερα φρένα
SYM PE3 Hybrid: Η υβριδική πρόταση με range extender για αυτονομία 325 χλμ
Φθηνός εξοπλισμός από internet: έξυπνη κίνηση ή ρώσικη ρουλέτα;
SWM Bumblebee Concept: Το πιο αλλόκοτο δίτροχο της EICMA 2025
Moto Morini Corsaro Sport: Έτοιμη για λανσάρισμα η νέα μεσαία sport - Διαθέσιμη μέσα στο 2026
Test SIDI Nucleus GTX: Ελαφρύ & καθημερινό με προστασία D30 στον αστράγαλο
Τακάκια: Γιατί βλέπεις μεγάλες διαφορές στην τιμή και τι αλλάζει στα υλικά
Χιλιάδες οδηγοί χωρίς δίπλωμα – Κρύβουν τις πινακίδες από τις κάμερες
Χάρτινο δίπλωμα και εξωτερικό - Τι ισχύει σήμερα
Ελαστικά Dunlop Trailmax Raid 90/90-21 & 150/70-18
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.