LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το Django είναι ένα ρετρό scooter μόνο σε σχεδίαση.

Πλάισιο/αναρτήσεις/Φρένα: Ισορροπία και παράδοση

Κλασικές λύσεις έχει ακολουθήσει η γαλλική εταιρία σε αυτούς τους τομείς όσον αφορά στο Django. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό και το κοστούμι του Django, αν και προέρχεται από το “μεταλλικό” παρελθόν, είναι φυσικά πλαστικό. Η Peugeot είναι ιδιαίτερα περήφανη για αυτό, αφού ήταν ο πρώτος κατασκευαστής που πέρασε στην παραγωγή scooter με πλαστικό κοστούμι! Για τον εμπρός τροχό οι Γάλλοι χρησιμοποίησαν ένα σεβαστών διαστάσεων συμβατικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 40 χλστ. (!), ενώ πίσω βλέπουμε ένα παράκεντρα τοποθετημένο αμορτισέρ που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση σε πέντε θέσεις. Στον τομέα των φρένων η Peugeot δεν αμέλησε το Django. Εμπρός και πίσω φέρει δίσκους διαμέτρου 200 χλστ. και δαγκάνες δύο εμβόλων. Πιο σημαντική από όλα είναι η ύπαρξη συστήματος συνδυασμένης πέδησης (Synchro Braking Concept-SBC). H αριστερή μανέτα μοιράζει τη δύναμη της πέδησης εμπρός και πίσω, και η δεξιά δίνει μια έξτρα ώθηση στη δαγκάνα του εμπρός δισκόφρενου. Στην πράξη το σύστημα λειτουργεί πολύ καλά και με ταχύτητες πόλης (60-70 χλμ./ώρα) καταφέρνει να σταματά το Django γρήγορα και χωρίς παρατράγουδα ακόμη και σε βρεγμένο ελληνικό οδόστρωμα!

 

PEUGEOT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ