LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ροπάτος και ζωηρός ο αερόψυκτος κινητήρας του Address σε ταχύτητες πόλης. Με τη μανιβέλα παίρνει για πλάκα.

Κινητήρας: Ροπάτος αστός

Η Suzuki δε μας αποκαλύπτει πόσα άλογα ξεχύνονται από τον αερόψυκτο μονοκύλινδρο ψεκαστό κινητήρα των 113 κ.εκ., πάντως η γενικότερη εκτίμηση είναι στη γειτονιά των 10. Εκκινώντας τον ακούγεται πειστικός και με το άνοιγμα του γκαζιού έχει και το επιχείρημα για να ταιριάξει με τις εντυπώσεις.
Το Address επιταχύνει με τσαμπουκά αντάξιο ενός 125, φτάνοντας πολύ γρήγορα στα 60 χ.α.ώ. και λιγότερο γρήγορα ως και τα 80. Αυτές είναι οι ταχύτητες κίνησής του στην πόλη και είναι υπεραρκετές για να το κάνουν να ξεκολλάει από την κίνηση σβέλτα και αποτελεσματικά. Χάρη στο πολύ μικρό του βάρος η επιτάχυνση είναι ζωηρότατη και αυτό το εισπράττει ο αναβάτης του σε αποτέλεσμα κάθε φορά που τη χρειάζεται.

Μετά τα 80 υπάρχει ακόμη ένα απόθεμα ως και τα 110 χ.α.ώ. που είναι και η τελική του ταχύτητα. Πλέον τα χιλιόμετρα μαζεύονται πιο αργά, ειδικά μετά τα 100, ενώ οι εξωτερικές συνθήκες επηρεάζουν δραστικά το αποτέλεσμα. Αν είναι ανηφορικά, αν είναι δικάβαλο, τέτοιοι παράγοντες θα καθορίσουν πόσο γρήγορα πας από τα 80 στην τελική. Το πιο σημαντικό όμως είναι το γεγονός πως μέχρι τα 80 το Address δε μασάει ούτε από βάρος, ούτε από ανηφοριές, βγάζει τσαγανό και ξεγλιστρά από τις κακοτοπιές και τα στριμώγματα το ίδιο αποτελεσματικά. Για ένα scooter που σχεδιάστηκε σχεδόν αποκλειστικά για την πόλη αυτό μετράει πολύ και κάνει όλη τη διαφορά. Ωραία τα παραπάνω άλογα, μα τι να τα κάνει κανείς όταν αυτά έρχονται ψηλά; Το ζήτημα είναι να ανοίγεις το γκάζι και να βλέπεις το αποτέλεσμα άμεσα, όπως δηλαδή συμβαίνει στην περίπτωσή μας.

Μιλώντας για κατανάλωση, η Suzuki λανσάρισε το Address διαφημίζοντας μια τιμή 2,04 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα. Στη δοκιμή μας αυτό το νούμερο ήταν κάπως δύσκολο να επιτευχθεί στην απόλυτη ακρίβειά του, αλλά με μια μέση τιμή γύρω στα 2,5 σε αστικές συνθήκες δε θα πέσει έξω ο οικιακός προϋπολογισμός, έτσι; Ούτε και θα απομακρυνθούμε πολύ από τα λεγόμενα της Suzuki που αποδεικνύεται αρκετά ακριβόλογη στις δηλώσεις της. Με τα 2,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα που μετρήσαμε η αυτονομία με τα 5,2 λίτρα που χωρά το ρεζερβουάρ του Address ξεπερνά εύκολα τα 200 χιλιόμετρα.
Η μέγιστη τιμή που μετρήσαμε ήταν 3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα και προέκυψε με το γκάζι τέρμα ανοικτό στον αυτοκινητόδρομο και έναν ιδιαίτερα βαρύ τύπο στη σέλα του. Παραπάνω δεν πρόκειται να κάψει ό,τι και να του ζητήσεις να κάνει. Ο στόχος «οικονομία» επετεύχθη πανηγυρικώς.

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ