LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εξαιρετικό εκεί που μετράει, στην πόλη. Γι αυτό σχεδιάστηκε άλλωστε.

Οδηγώντας: Αίλουρος τζούνιορ

Με βάση όσα έχουμε ήδη περιγράψει στις προηγούμενες παραγράφους, η γενική οδηγική εικόνα του Address μάλλον είναι ξεκάθαρη.
Σβέλτο και δυναμικό στις διψήφιες ταχύτητες, το Suzuki ξεπετάγεται γρήγορα ανάμεσα από τα αυτοκίνητα με τη χάρη ενός scooter 125 κ.εκ. Ό,τι κι αν συναντήσει μπορεί να ανταπεξέλθει, έχει τα φρένα να σταματήσει γρήγορα, αλλά και τις αναρτήσεις και τους τροχούς για να στρίψει ασφαλώς ή να περάσει μια ανωμαλία χωρίς να ιδρώσει.

Αρχίζει να δείχνει σημάδια αδυναμίας όταν βρεθεί σε ανοικτό δρόμο, όπου κινούμενο με ταχύτητες ως τα 100 χ.α.ώ. θα πρέπει να αρκείται περισσότερο στη δεξιά πλευρά του δρόμου. Σε αυτές τις συνθήκες οι προσπεράσεις χρειάζονται έναν σχετικό προγραμματισμό, καθώς η ρεπρίζ για να περάσεις ένα αυτοκίνητο που κινείται με 90 συνεπάγεται υπομονή και πολλή προσοχή στο γνωστό είδος «κατά φαντασία Λούις Χάμιλτον» που ευδοκιμεί ιδιαίτερα σε ελληνικούς δρόμους τύπου Λεωφόρος Συγγρού ή Αττική Οδός.
Με αυτά τα δεδομένα το Address μάλλον δε θα είναι και το πιο χαρούμενο scooter του κόσμου αν του ζητήσεις να εκδράμει εκτός πόλης. Θα το κάνει δίχως δισταγμό, το ίδιο καλά και οικονομικά όπως μπορεί να κινείται και κάθε μέρα στην πόλη, αλλά με τους προαναφερθέντες περιορισμούς σε ταχύτητες.

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ