Οι γραμμές του είναι σύγχρονες και προσεγμένες, το νέο scooter της Suzuki μας έρχεται με μια δροσερή αύρα που το κάνει να δείχνει απολύτως προσαρμοσμένο στις αισθητικές ανάγκες της εποχής.
Ψαχουλεύοντάς το αποπνέει ποιότητα παντού, από τη βαφή ως τη συναρμογή των πλαστικών, τα χειριστήριά του, τα φωτιστικά σώματα, παντού. Και στην πράξη τα φώτα του είναι ισχυρά και η δέσμη του διακρίνεται για το ευεργετικά ευρύ πλάτος που καλύπτει.
Σε ανάλογο επίπεδο κινείται και ο εξοπλισμός του. Αν πιάσουμε το θέμα από τη λογιστική του πλευρά είναι αναμενόμενα εξοπλισμένο με τα απολύτως βασικά. Το ταμπούρο πίσω είναι μάλλον αναμενόμενο σε αυτήν την κατηγορία τιμής και με κριτήριο την ισχύ που αντιμετωπίζει είναι κάτι παραπάνω από επαρκές και ασφαλές. Τα όργανά του δε διαθέτουν μερικό χιλιομετρητή, έχουν όμως έναν εξυπηρετικότατο δείκτη βενζίνης, παρέα με όλες τις απαραίτητες ενδεικτικές λυχνίες που θεωρούνται απαραίτητες. Μέχρι εδώ είμαστε στον μέσο όρο της κατηγορίας, δεν έχουμε δει ακόμη κάτι που θα κάνει το Address να ξεχωρίσει. Για να το βρούμε αυτό αρκεί να ανασηκώσουμε τη σέλα του. Από κάτω βρίσκεται ένας αποθηκευτικός χώρος 20,6 λίτρων, από τους μεγαλύτερους που έχουμε συναντήσει σε τόσο μικρό scooter και πιθανότατα αρκετός για να ντροπιάσει αρκετά μοντέλα ανώτερων κατηγοριών, τόσο κυβισμού όσο και χρηματικής αξίας. Χωρά άνετα ένα full face κράνος και έχει τριγύρω του χώρο για μικροπράγματα, όπως τα αδιάβροχα, γάντια ή προσωπικά αντικείμενα μικρού όγκου.
Εκτός αυτού μάλιστα υπάρχουν και δύο ανοικτά πρακτικότατα ντουλαπάκια στην ποδιά για να χωρέσουν αντικείμενα που θα χρειαστεί κανείς στον δρόμο, όπως λ.χ. ένα μπουκαλάκι νερό.