Μπορεί η καταιγίδα από νέα μοντέλα στην κατηγορία να έχει κλέψει αρκετά από τη δημοτικότητα του V-Strom τα τελευταία χρόνια, μια βόλτα όμως είναι αρκετή για να καταλάβει κανείς ότι η ιαπωνική μοτοσικλέτα έχει τα δικά της όπλα που καταφέρνουν να την κρατούν ανταγωνιστική απέναντί στις πιο σύγχρονες μοτοσικλέτες της κατηγορίας. Τα τεράστια ατού της ήταν και παραμένουν η άνεση και η φιλικότητα σε κάθε είδος διαδρομής, είτε έχουμε να κάνουμε με κίνηση στο κέντρο της πόλης, είτε με ταξίδι στην άλλη άκρη της Ευρώπης. Ακόμη και αν είστε πολύ κουρασμένοι-ειδικά αν είστε πολύ κουρασμένοι-από το ταξίδι ή από την καθημερινότητά σας το V-Strom με τη φιλικότητα που το διακρίνει, αλλά και την ιδιαίτερα άνετη σέλα για δύο, είναι το τελευταίο πράγμα που θα σας απασχολήσει. Το V-Strom έχει την ικανότητα να μένει στο παρασκήνιο αλλά και να δώσει δυναμικά το «παρών» όταν του το ζητήσεις, για παράδειγμα σε έναν επαρχιακό δρόμο. Θα κινηθεί ιδιαίτερα σβέλτα, χωρίς να προτάσσει κάποια σπορτίφ στοιχεία και θα προειδοποιήσει έγκαιρα για το επερχόμενο όριο. Στο χωματόδρομο θα ακολουθήσει επίσης χωρίς διαμαρτυρία τις ορέξεις του αναβάτη. Οι ακτινωτοί και περισσότερο ελαστικοί, έναντι των χυτών, τροχοί βοηθούν σε αυτό, όπως και η θέση οδήγησης στο όρθιο. Με ένα σωστό ζευγάρι λάστιχα θα περάσει ακόμη και από σημεία που δεν το περιμένατε με χαμηλές φυσικά ταχύτητες. Το ταξίδι, ειδικά όταν περιλαμβάνει μεγάλες δόσεις αυτοκινητόδρομου, παραμένει το ισχυρότερο χαρτί του V-Strom. Πολύ απλά μπορεί να ταξιδεύετε στη σέλα του ολημερίς με υψηλές ταχύτητες και να νιώθετε ακμαίοι και στο τέλος της ημέρας ακόμη και αν σταματάτε μόνο για ανεφοδιασμό.
Ducati Panigale V4 Lamborghini: Ειδική έκδοση με έμπνευση από τη Μπολόνια
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Νέα έκδοση Suzuki V-STROM 1050 DE World Tourer με δώρα αξίας 3.000 ευρώ
Morbidelli SC125: Ανετο και πρακτικό στην καθημερινότητα με στοιχεία μεγαλύτερου GT
Yamaha Ray ZR - Υποψήφιο για Best Scooter by LS2
QJMOTOR SRV600V: Με κινητήρα V4 ευχόμαστε να το δούμε στην Ευρώπη
Στα σκαριά υβρίδιο ηλεκτρικού scooter-μοτοσυκλέτας από BMW και TVS
ESF E-Ride MT-5: Με κινητήρα 2.600W και αυτο-φόρτιση
Παπί ή Scooter - Ποιο είναι το ιδανικό για delivery;
Hokuto: Μια Moto Guzzi SP3 1000 από τη Monza που κλείνει το μάτι στην Ιαπωνία
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr