|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
998 |
Διάμετρος x
Διαδρομή (χλστ.) |
81X62,6 |
Συμπίεση (:1) |
Δ.Α. |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
94/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
10/6.000 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
18,8 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
5,8 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
242 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
215 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο διπλής ραχοκοκαλιάς |
Αναρτήσεις Ε |
USD,
45χλστ., ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ |
Διαδρομή (χλστ.) |
230 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ |
Διαδρομή |
220 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 310, 2πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 256, 2πίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό Ε |
90/90-21΄΄ |
Ελαστικό Π |
150/70-18΄΄ |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.335 |
Πλάτος
(τιμόνι-χλστ.) |
930 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.575 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
850-870 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Στροφόμετρο |
Ν |
Immobiliser |
Ν |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Ν |
Ένδειξη βενζίνης |
Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν/Ο |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Ν/Ν |
Πλάγιο σταντ |
Ν |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Ν/Ν |
«Κολυμπώντας» στη λεωφόρο: ΒΓΑΛΕ ΦΛΑΣ ΠΡΙΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΛΩΡΙΔΑ
Μικρά Adventure με την χαμηλότερη κατανάλωση
Παρουσίαση: Mitas Enduro Trail XT+
Νέες προσφορές από Aprilia και Moto Guzzi
Ειδική έκδοση GASGAS EC 300 GP
Yamaha R1: Παραμένει στην πίστα με νέες εκδόσεις R1 Race και R1 GYTR
Test Ride Event 2-5/10 στην Papanikolakis Moto, με μοντέλα QJMOTOR και Kove
Νέο QJMOTOR SRT 700S: Νέα εμφάνιση, ίδιες αρετές
Νέα Bobber Voge με V-Twin κινητήρα
Παρουσιάστηκαν οι νέες Multistrada V4, V4 S και Multistrada V4 Pikes Peak (+Βίντεο παρουσίασης)
Μεγαλύτερη αυτονομία = μεγαλύτερο βάρος. Το θέλουμε αυτό στα δίκυκλα;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr