Ducati Multistrada V4: Τα όνειρα κοστίζουν φθηνότερα

Ducati Multistrada V4: Τα όνειρα κοστίζουν φθηνότερα
5 Φωτογραφίες »

Με έκπτωση 2.500 ευρώ ο V4 Granturismo των 170 ίππων
Ηλεκτρονικά βοηθήματα από superbike
Έκδοση V4S με αναρτήσεις Skyhook και δαγκάνες Brembo Stylema
Η πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο που έβαλε σύστημα ραντάρ

Με έκπτωση 2.500 ευρώ ο V4 Granturismo των 170 ίππων

Ο κινητήρας V4 Granturismo της Ducati Multistrada V4 αποτελεί έναν από τους πιο προηγμένους και ισχυρούς κινητήρες που έχουν τοποθετηθεί σε μοτοσυκλέτα της κατηγορίας. Πρόκειται για έναν υγρόψυκτο V4 κινητήρα 1.158 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 170 ίππους στις 10.500 σ.α.λ. και 124 Nm ροπής στις 8.750 σ.α.λ., συνδυάζοντας με τέτοιο τρόπο επιδόσεις εφάμιλλες ενός superbike με την αξιοπιστία και την άνεση σε μεγάλα ταξίδια, ώστε ξεφεύγει από τα όρια της κατηγορίας Adventure. Σχεδιασμένος για να απαιτεί συντήρηση κάθε 60.000 χιλιόμετρα, υπόσχεται κορυφαία επίπεδα αντοχής, ενώ την ίδια στιγμή η Ducati ανακοίνωσε έκπτωση 2.500 ευρώ για τη Multistrada V4, ενισχύοντας την εμπορική της τοποθέτηση. Με χαμηλό βάρος και βελτιστοποιημένη απόδοση, ο κινητήρας είναι σχεδιασμένος για δυναμικές επιταχύνσεις και άμεση απόκριση, ενώ η αντικατάσταση του δεσμοδρομικού συστήματος χρονισμού των βαλβίδων με __ μειώνει την πολυπλοκότητα και το κόστος συντήρησης. Το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βελτιώνει την απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών, καθιστώντας τον V4 Granturismo μια από τις κορυφαίες επιλογές για sport touring οδήγηση.
 

Ηλεκτρονικά βοηθήματα από superbike

Η Ducati Multistrada V4 διαθέτει προηγμένα ηλεκτρονικά βοηθήματα, πολλά εκ των οποίων προέρχονται απευθείας από τις Superbike της Ducati. Το σύστημα Ducati Traction Control (DTC) επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόζει την πρόσφυση ανάλογα με τις συνθήκες, ενώ το Ducati Wheelie Control (DWC) αποτρέπει τις (ανεπιθύμητες) ανασηκώσεις του εμπρός τροχού κατά την επιτάχυνση. Παράλληλα, το επίσης ρυθμιζόμενο σύστημα Ducati Quick Shift (DQS) διευκολύνει τις αλλαγές σχέσεων χωρίς τη χρήση συμπλέκτη, βελτιώνοντας την απόκριση και την αίσθηση στην οδήγηση. Η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με Cornering ABS της Bosch, το οποίο προσαρμόζει την απόδοση των φρένων ανάλογα με την κλίση της μοτοσυκλέτας, προσφέροντας ασφάλεια σε στροφές. Επιπλέον, διαθέτει τέσσερα προγράμματα οδήγησης που μεταβάλλουν την ιπποδύναμη, τη χαρτογράφηση του κινητήρα, τις αναρτήσεις και τη συμπεριφορά των ηλεκτρονικών συστημάτων, ώστε να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του αναβάτη και του περιβάλλοντος. Όλες αυτές οι τεχνολογίες καθιστούν τη Multistrada V4 μια από τις πιο εξελιγμένες Αdventure Τouring μοτοσυκλέτες στην αγορά.
 

Έκδοση V4S με αναρτήσεις Skyhook και δαγκάνες Brembo Stylema

Η Ducati Multistrada στην έκδοση V4S διαθέτει ημιενεργητικές αναρτήσεις Skyhook της Marzocchi, που ρυθμίζονται αυτόματα ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου και το φορτίο. Το σύστημα Ducati Skyhook Suspension (DSS) αξιοποιεί αισθητήρες που αναλύουν διαρκώς τις συνθήκες οδήγησης, προσαρμόζοντας τη συμπίεση και την απόσβεση σε πραγματικό χρόνο, βελτιώνοντας τόσο την άνεση όσο και τη σταθερότητα. Το σύστημα αυτό προσφέρει εξαιρετική συμπεριφορά τόσο σε ασφάλτινες διαδρομές όσο και σε πιο απαιτητικές off-road συνθήκες. Στον τομέα της πέδησης, η Multistrada V4S χρησιμοποιεί κορυφαίες ακτινικές δαγκάνες Brembo Stylema, οι οποίες προσφέρουν υψηλή απόδοση πέδησης με μειωμένο βάρος και βελτιωμένη ψύξη. Οι δίσκοι διαμέτρου 330 mm εμπρός και ο μονός δίσκος 265 mm πίσω, σε συνδυασμό με το Cornering ABS της Bosch, στοχεύουν στη σταθερότητα και στον απόλυτο έλεγχο, προσφέροντας στον αναβάτη εμπιστοσύνη σε κάθε είδους διαδρομή.
 

Η πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο που έβαλε σύστημα ραντάρ

Η Ducati Multistrada V4 είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα παραγωγής στον κόσμο που εφοδιάστηκε με σύστημα ραντάρ, ενσωματώνοντας προηγμένες τεχνολογίες υποβοήθησης της οδήγησης. Το σύστημα αποτελείται από δύο ραντάρ, ένα μπροστινό και ένα πίσω, τα οποία αναλύουν την κίνηση γύρω από τη μοτοσυκλέτα και υποστηρίζουν λειτουργίες όπως το Adaptive Cruise Control (ACC) και το Blind Spot Detection (BSD). Το πρώτο προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας, διατηρώντας σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, μειώνοντας με αυτόν τον τρόπο την κόπωση του αναβάτη στις μεγάλες διαδρομές. Παράλληλα, το BSD προειδοποιεί για οχήματα που κινούνται σε «τυφλά» σημεία, βελτιώνοντας την ασφάλεια στις αλλαγές λωρίδας. Αυτή η τεχνολογία, που μέχρι πρόσφατα ήταν διαθέσιμη μόνο σε αυτοκίνητα, καθιστά τη Multistrada V4 μία από τις πιο καινοτόμες και προηγμένες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας της.
 

YAMAHA
GORGOLIS