Yamaha Super Τenere Chesterfield Edition: Επιστροφή στις Tene-ρίζες
Με τριπλό ρεζερβουάρ χωρητικότητας 55 λίτρων στα χρώματα της Chesterfield
Franco Picco: Συμμετοχές και νίκες στο Παρίσι-Ντακάρ από το 1985 έως το 2024
Yamaha XTZ750 Super Tenere: Πλήρης αποκατάσταση με νέα αξεσουάρ και περιφερειακά
Κινητήρας με απόδοση 70 ίππους για σταθερή και ασφαλή οδήγηση
YAMAHA: NMAX125. Νέα μειωμένη τιμή!
Με τριπλό ρεζερβουάρ χωρητικότητας 55 λίτρων στα χρώματα της Chesterfield
Η πολωνική εταιρεία BIKE Factory παρουσίασε πρόσφατα μια ειδική έκδοση της Yamaha XTZ750 Super Ténéré του 1993, γνωστή ως Chesterfield Edition. Αυτή η μοτοσυκλέτα αποτελεί έναν ξεχωριστό φόρο τιμής στη θρυλική YZE750 Super Ténéré, την οποία οδήγησε ο Ιταλός αναβάτης Franco Picco από το 1987 έως το 1990, κατά τη διάρκεια του ιστορικού Ράλι Παρίσι-Ντακάρ. Το μοντέλο αυτό ξεχώριζε για την ικανότητά του να ανταπεξέρχεται στις πιο απαιτητικές συνθήκες των αγώνων αντοχής, ενώ η χαρακτηριστική του εμφάνιση με τα χρώματα της Chesterfield παραμένει ανεξίτηλη στη μνήμη των φίλων της μοτοσυκλέτας. Είχε αναπτυχθεί από τη Διεύθυνση Ανάπτυξης Αγωνιστικών Μηχανών της Yamaha, αποδίδοντας 75 ίππους και διαθέτοντας ένα μοναδικό σύστημα καυσίμου. Το ρεζερβουάρ της χωρούσε έως και 55 λίτρα, κατανεμημένα σε τρεις ξεχωριστές δεξαμενές, εξασφαλίζοντας έτσι ιδανική κατανομή βάρους. Η BIKE Factory ανέλαβε να αποδώσει ξανά την αίσθηση και την αύρα εκείνης της εποχής, αξιοποιώντας τις σύγχρονες τεχνικές βελτιώσεις και την υψηλή ποιότητα αποκατάστασης που χαρακτηρίζει τις δημιουργίες της.
Franco Picco: Συμμετοχές και νίκες στο Παρίσι-Ντακάρ από το 1985 έως το 2024
Η YZE750 Super Ténéré του Picco τον συντρόφευσε για τέσσερα ολόκληρα χρόνια στις συμμετοχές του στο Παρίσι-Ντακάρ. Από το 1987 έως το 1990 πήρε την 4η, δύο 2ες και την 5η θέση αντίστοιχα. Χρόνια αργότερα, το 2015, η Διεθνής Ομοσπονδία Μοτοσυκλέτας (FIM) τον αναγνώρισε ως θρύλο του αθλήματος. Σημαντικότερο ίσως είναι το γεγονός πως το 2024, σε ηλικία 65 ετών, συμμετείχε στην κατηγορία «Original by Motul» του Ράλι Ντακάρ, μια από τις πιο απαιτητικές μορφές του αγώνα, όπου οι συμμετέχοντες πρέπει να συντηρούν μόνοι τους τις μοτοσυκλέτες τους για 12 εξαιρετικά δύσκολες διαδρομές χωρίς βοήθεια από τις ομάδες υποστήριξης. Παρά τις ακραίες συνθήκες, ο Picco κατέλαβε την 11η θέση, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά την αντοχή και το πάθος του για τους αγώνες.
Yamaha XTZ750 Super Tenere: Πλήρης αποκατάσταση με νέα αξεσουάρ και περιφερειακά
Η BIKE Factory ανέλαβε την πλήρη αποσυναρμολόγηση και αποκατάσταση μιας Yamaha XTZ750 Super Ténéré του 1993. Το σύνολο της μοτοσυκλέτας έλαβε επεξεργασία και φροντίδα εκ νέου, με κάθε επιφάνεια να βάφεται με νέο βερνίκι, να περνιέται με γαλβανική επικάλυψη και να τελειοποιείται με αμμοβολή για τέλειο φινίρισμα. Όλα τα αναλώσιμα αντικαταστάθηκαν, ενώ το σύστημα ανάρτησης αναβαθμίστηκε με premium εξαρτήματα. Επιπλέον, τοποθετήθηκε ένα υψηλό παρμπρίζ τύπου Dakar με υποδοχές για GPS, φαρδύ τιμόνι για καλύτερο έλεγχο, καθώς και προστατευτικά χεριών Polisport. Η ανακατασκευή δεν θα μπορούσε να είναι ολοκληρωμένη χωρίς την προσθήκη μιας εξάτμισης Arrow, που αναδεικνύει τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Η εμβληματική εμφάνιση ολοκληρώθηκε με τα αγωνιστικά χρώματα Chesterfield, αποτίοντας φόρο τιμής στην ιστορία της Yamaha στους αγώνες αντοχής.
Κινητήρας με απόδοση 70 ίππους για σταθερή και ασφαλή οδήγηση
Η Yamaha Super Ténéré Chesterfield Edition της BIKE Factory συνδυάζει την αυθεντική αισθητική των μοτοσυκλετών του παρελθόντος με τις σύγχρονες τεχνικές βελτιώσεις, αναδεικνύοντας τη διαχρονική γοητεία των adventure μοντέλων. Ο Mateusz Bukład, υπεύθυνος της BIKE Factory, εξηγεί ότι η μοτοσυκλέτα προσφέρει σταθερή και ασφαλή οδήγηση, αποδίδοντας 70 ίππους, ενώ όλα τα εξαρτήματα έχουν ανανεωθεί, καθιστώντας την εμπειρία οδήγησης εξαιρετικά ευχάριστη. Η προσεγμένη αποκατάσταση και η λεπτομέρεια που δόθηκε στην ανακατασκευή την καθιστούν μοναδική, ενώ το γεγονός ότι αποτυπώνει με ακρίβεια το πνεύμα του αυθεντικού Dakar την καθιστά μία από τις πιο εντυπωσιακές custom δημιουργίες των τελευταίων ετών.